Leżaki - skuteczne letnie gadżety promocyjne

Leżaki reklamowe – szczegóły konstrukcji
Leżaki reklamowe wykorzystywane są w takich miejscach jak: puby, kluby, restauracje, kawiarnie, kina letnie, festiwale i liczne inne eventy. W każdym z nich klienci potrzebują dostępu do miejsca, w którym mogą wygodnie wypocząć, spędzić czas w gronie znajomych lub napić się chłodnego piwa.
Leżaki reklamowe są skonstruowane w taki sposób, by mogły sprostać podstawowym wymogom stawianym przez klientów danego miejsca – czyli ich potencjalnych użytkowników – a zarazem by wyraźnie eksponowały umieszczone na nich logo.
Stelaż leżaków wykonany jest najczęściej z drewna i pozwala na ich swobodne składanie, przenoszenie z miejsca na miejsce i ponowne rozkładanie. Oprócz drewna stosuje się także stelaże stalowe, aluminiowe lub wykonane z wytrzymałych tworzyw sztucznych. W każdym przypadku stelaż jest na tyle lekki, że przenoszenie leżaka nie stanowi problemu.
Pomiędzy częściami stelaża leżaka znajduje się wytrzymały materiał, tworzący siedzisko. To na nim umieszczany jest nadruk promocyjny, które może mieć różną postać – logo danej firmy, jego nazwę, slogan przewodni lub inny wybrany motyw.
Od kilku sezonów, szczególną popularnością cieszą się leżaki dwuosobowe. Ich konstrukcja jest niemal identyczna jak w przypadku leżaków jednoosobowych, z jedynie dwoma wyraźnymi różnicami. Przede wszystkim – stelaż takiego leżaka jest zdecydowanie szerszy, a przez to – można na nim umieścić aż dwa pasma materiału, tworzące dwa osobne siedziska. Leżaki takie znajdują zastosowanie w najróżniejszych miejscach, a szczególnie chętnie korzystają z nich „zakochane pary”.
Osobom zainteresowanym możliwością zakupu wymienionych rodzajów leżaków reklamowych polecamy zapoznać się z ofertą: inventini.com/siedziska-reklamowe/lezaki-reklamowe/.
Funkcje marketingowe leżaków
Leżaki reklamowe są zarazem: urządzeniem do odpoczywania oraz aktywnie działającą reklamą. Pozwala ona na eksponowanie naszej marki w miejscu, w którym akurat znajduje się leżak. Pod wieloma względami, jest to bardziej skuteczna forma reklamy zewnętrznej niż standardowe bannery.
Przede wszystkim – informacja umieszczana na leżakach reklamowych nie jest „podawana wprost” – gdyż same leżaki nie są kojarzone bezpośrednio z marketingiem lub promocją. W rezultacie reklamowana za ich pomocą marka wywołuje bardziej pozytywne skojarzenia i często w sposób nawet niezauważalny dla klientów dociera do ich świadomości, wpływając na przyszłe decyzje konsumpcyjne. Powstające w ten sposób skojarzenia z naszą marką są bardziej pozytywne i kojarzą się przede wszystkim z czasem wolnym i odpoczynkiem.

Gotowe biznesplany
Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!
Cena już od: 29 zł
Zobacz listę biznesplanów ›lub
Zleć napisanie wniosku do Urzędu Pracy ›Oceń ten artykuł: