Infolinia: 22 300 51 11  Chcesz założyć firmę? Masz pytania? Zadzwoń!

Nowoczesność najlepszą wizytówką współczesnej firmy

Ostatnia aktualizacja: 2020-03-13  |  Średni czas czytania: 01:36
Artykuł promowany
Chciałbyś korzystać z usług albo produktów firmy, która na pierwszy rzut oka wygląda, jakby powstała 100 lat temu, po czym zatrzymała się w rozwoju? Czy brak nowoczesnych technologii od razu sprawia, że wolisz odejść do konkurencji? Jeśli odpowiedziałeś sobie na te pytania, to na pewno wiesz, że twoi klienci patrzą na to w ten sam sposób. Dlatego nie masz wyboru - jeśli jesteś przedsiębiorcą, musisz iść z duchem czasu.
Nowoczesność najlepszą wizytówką współczesnej firmy
fot. screennetwork.pl

Nowoczesna firma to lepsza firma

Nie da się ukryć, że większość ludzi właśnie tak dzieli instytucje, sklepy czy przedsiębiorstwa. Nowoczesne, to lepsze. Przestarzałe, to gorsze. I nic dziwnego, skoro wiele współczesnych technologii jest o klasę wyżej od swoich poprzedników. Zapewniają większą precyzję i wyższą jakość, a w przypadku wielu produkto´w, czynią je bardziej zindywidualizowanymi, mobilnymi i stale podłączonymi do sieci. Czasem wręcz może się wydawać, że to urządzenia myślą za nas, co jasno pokazuje, jak technologia poszła do przodu.

Biorąc to wszystko pod uwagę, warto pamiętać, iż liczą się nie tylko produkty danej firmy, czy świadczone przez nią usługi. Istotny wpływ na klientów ma także ogólny odbiór przedsiębiorstwa i tego, czy jest ono nowoczesne. Starodawne wnętrza albo zwyczaje mogą zniechęcić wiele osób, a także dać negatywny obraz firmy. Wypadnie ona blado na tle konkurencji, a to już tylko jeden krok w kierunku sytuacji, w której zabraknie klientów.

Aby temu przeciwdziałać, warto zawczasu zadbać o odpowiednie wyposażenie czy przygotowanie personelu. Wystrój, połączony między innymi z siecią wi-fi dostępną dla gości, to jeden z wyraźnych sygnałów, iż trafili do miejsca o odpowiednim, zgodnym z obecnymi trendami standardzie. Co jeszcze może świadczyć o nowoczesności przedsiębiorstwa?

Odpowiednia komunikacja

Jeśli prowadzisz przedsiębiorstwo, którego istotną częścią jest biuro obsługi klienta, a w nim z kolei często pojawia się wielu gości, na pewno wiesz, jak uciążliwe może być dla nich oczekiwanie. Aby nieco im je ułatwić, warto zainwestować w dwa przedmioty.

Pierwszym z nich jest tzw. kolejkomat, który uporządkuje gości zgodnie z czasem ich przyjścia i przypisze do odpowiednich stanowisk konsultantów. Takie rozwiązanie sprawdzi się, jeśli masz szczególnie duże biuro obsługi, w którym różne „okienka” zajmują się różnymi sprawami. Dzięki kolejkomatowi unikniesz zamieszania wśród oczekujących, a także niesnasek, które mogłyby się pojawić, gdyby każdy chciał dostać się szybciej do wybranego stanowiska.

Drugim przydatnym elementem może być ekran, na którym wyświetlana będzie informacja o wszystkich dostępnych u ciebie usługach. Warto krótko opisać każdą z nich, co będzie od razu reklamą dla odwiedzających. Możesz także zachęcić ich w ten sposób do skorzystania z dodatkowych usług.

Taki rodzaj komunikacji możliwy jest między innymi dzięki Screen Network, firmie specjalizującej się w Digital Out Of Home - przekazie informacji i reklamie skierowanej do dużych grup odbiorców w miejscach publicznych. Z ofertą firmy możesz zapoznać się na stronie: www.screennetwork.pl.

Gotowe biznesplany

Gotowe biznesplany

Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!

Cena już od: 29 zł

Zobacz listę biznesplanów  ›

lub

Zleć napisanie wniosku do  Urzędu Pracy  ›

Oceń ten artykuł:


Zobacz także artykuły podobne:

Infolinia

Chcesz założyć firmę?
Masz pytania? Zadzwoń!

22 300 51 11

Bezpłatne doradztwo zapewnia:

Warto wiedzieć

zobacz wszystkie artykuły ›

Gotowe biznesplany

Gotowe biznesplany

Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!

Cena już od: 29 zł

Zobacz listę biznesplanów  ›

lub

Zleć napisanie wniosku do   Urzędu Pracy  ›

Przydatne linki: