Infolinia: 22 300 51 11  Chcesz założyć firmę? Masz pytania? Zadzwoń!

Personalizowane opakowania i taśmy

Ostatnia aktualizacja: 2020-09-09  |  Średni czas czytania: 01:31
Artykuł promowany
Wiele sklepów internetowych wysyła towary w opakowaniach z własnym nadrukiem. Okazuje się, że takie personalizowane pudełka to bardzo dobry chwyt marketingowy. Dlaczego warto zamawiać takie opakowania? Co jeszcze, oprócz pudełek, można spersonalizować?
Personalizowane opakowania i taśmy
(grafika: Rajapack)

Sztampowe opakowania są już niemodne, a poza tym niczym się nie wyróżniają. A przecież ładne opakowanie świadczy o danej firmie – jest jej wizytówką. Sposób prezentacji produktu jest bardzo ważny. Najprostszym sposobem na pokazanie się klientom z jaki najlepszej strony jest wysyłanie towarów w personalizowanych opakowaniach.

Dlaczego warto zamówić personalizowane opakowania?

Personalizowane opakowania są przede wszystkim dodatkową formą reklamą firmy. Dziś większość sklepów sieciowych oraz firm handlowych, produkcyjnych czy usługowych korzysta z tego rodzaju opakowań. Mniejsze sklepy internetowe także powinny. Dobrze zaprojektowane nadruki na pudełka to świetny i przy tym niedrogi sposób na reklamę. Jednak sama reklama to nie wszystko, gdyż dla klientów ważne są wrażenia estetyczne. Zatem z punktu widzenia klienta bardziej chodzi to o to, że spersonalizowane opakowanie wygląda ładniej i przyjemniej jest taką przesyłkę odbierać. Co warto nadrukować? Na pewno logo firmy/sklepu, nazwę, markę, jakieś krótkie hasło reklamowe czy promocyjne. Znaczenie mają kolory nadruku, a także kształt i kolor pudełka. Wszystko musi do siebie pasować – niekoniecznie takie opakowania muszą być bardzo kolorowe. Ostatnio modne są także opakowania w stylu eko, czyli np. brązowe pudełko i minimalistyczny nadruk. Ostatecznie, jeśli ktoś jest właścicielem małego sklepu internetowego i nie chce inwestować w personalizowane opakowania, to może wykorzystać zwykłe pudełka i wyrobić stempel z logo i stemplować nim każdą przesyłkę – idea ta sama, a z raz zamówionego stempla można długo korzystać.

Personalizowane opakowania to wsparcie dla kreowania marki i sposób na utrwalenie jej w świadomości klientów. Są także świetną reklamą i zapadają w pamięć. Na pewno klienci częściej i chętniej kupują w sklepach, które wysyłają ładnie zapakowane towary – to chyba wystarczający powód, by zamówić opakowania z własnym nadrukiem.

Jakie opakowania można personalizować?

W ofercie RAJA oprócz personalizowanych kartonów z logo i pudełek z nadrukiem znaleźć można także inne opakowania i akcesoria do pakowania z możliwością wykonania własnego nadruku. Personalizować można także torby prezentowe i opakowania ozdobne (świetnie sprawdzą się na jakieś szczególe okazje – np. jubileusz firmy czy na prezenty dla kontrahentów), worki i torby foliowe z nadrukiem oraz taśmy z firmowym nadrukiem. Zamówić można też kieszenie samoprzylepne i koperty z własnym nadrukiem oraz wysyłkowe etykiety z logo. W ofercie dostępne są także taśmy spinające i drewniane skrzynki. Oczywiście można wybrać rozmiar i kolor każdego opakowania.

Personalizowane opakowania można zamówić na stronie: https://www.rajapack.pl/opakowania-z-nadrukiem_cms_000069.html. W formularzu zamówienia należy wpisać wymiary opakowania, rodzaj, kolor oraz informacje dotyczące nadruku. Wycena jest przygotowywana w ciągu 24-48 godzin.

Gotowe biznesplany

Gotowe biznesplany

Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!

Cena już od: 29 zł

Zobacz listę biznesplanów  ›

lub

Zleć napisanie wniosku do  Urzędu Pracy  ›

Oceń ten artykuł:


Zobacz także artykuły podobne:

Infolinia

Chcesz założyć firmę?
Masz pytania? Zadzwoń!

22 300 51 11

Bezpłatne doradztwo zapewnia:

Warto wiedzieć

zobacz wszystkie artykuły ›

Gotowe biznesplany

Gotowe biznesplany

Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!

Cena już od: 29 zł

Zobacz listę biznesplanów  ›

lub

Zleć napisanie wniosku do   Urzędu Pracy  ›

Przydatne linki: