6krokow.pl -

Poradnik 6krokow.pl

Co warto wiedzieć
o prowadzeniu własnej firmy

Wykorzystaj potencjał inwestując w reklamę outdoorową!

Ostatnia aktualizacja: 2019-11-05  |  Średni czas czytania: 01:49
Artykuł promowany
Dzięki reklamie zewnętrznej, wielu przedsiębiorców może utrzymywać stały i nieomal nieprzerwany kontakt z docelowymi klientami w sposób pośredni. Mimo że marketing zewnętrzny wymaga inwestycji zarówno czasu, jak i pieniędzy, inwestycja w billboard w Warszawie jest bardzo rentowna! Nawet mniejsze firmy działające na poziomie lokalnym mogą postawić na reklamę outdoorową, umieszczając swoje logo na drzwiach wejściowych swojego biura, na banerze przed siedzibą firmy itp.
Wykorzystaj potencjał inwestując w reklamę outdoorową!

Marketing zewnętrzny dla każdego przedsiębiorcy

Dla sporej rzeszy przedsiębiorców własny billboard w Warszawie może wydawać się nieosiągalny – dzięki szerokiej ofercie dobrych agencji i wielu strategicznym miejscom pod wynajem reklam, nawet małe firmy i startupy mogą dopasować idealną reklamę dla siebie. Warto jednak pamiętać, że podstawowym krokiem do zbudowania świetnej strategii marketingu zewnętrznego jest skorzystanie z pomocy agencji marketingowej, która przyniesie kilka kreatywnych pomysłów, które przyciągną maksymalną liczbę klientów. Aby billboard w Warszawie został zauważony i zapamiętany, warto pamiętać o kilku ważnych zasadach:

  • Wiadomość powinna być jak najprostsza, ale jednocześnie powinna być skuteczna.
  • Logo powinno być proste, ale przyciągać wzrok.
  • Gdziekolwiek reklamuje się swoją firmę lub swoje produkty poprzez marketing zewnętrzny, dobrze jest upewnić się, że reklama pozostanie w wybranym miejscu przez co najmniej 30 dni. W ten sposób klienci będą wielokrotnie widzieć tę samą reklamę – taka powtarzalność przekazu naprawdę działa.
  • Wynajmując billboard w Warszawie, dobrze jest reklamować się w różnych lokalizacjach, aby dotrzeć do maksymalnej liczby klientów.

Na jakich klientów działa marketing zewnętrzny w Warszawie?

Chociaż w przypadku reklamy zewnętrznej (billboardów, Citylightów i reklamy cyfrowej AdWalk) nie ma ograniczeń co do rodzaju klientów, do których można kierować reklamy za pomocą marketingu zewnętrznego, można stwierdzić, że kampanie marketingu zewnętrznego są najbardziej skuteczne dla lokalnych klientów. W przypadku kampanii ogólnopolskiej nie ma to znaczenia, jednak wynajmując kilka, lub nawet jeden billboard w Warszawie, warto dobrze przemyśleć jego lokalizację. Na przedmieściach może być ustawiony w pobliżu siedziby firmy/restauracji/sklepu. Obecnie wkład billboardu w reklamę zewnętrzną stanowi około dwóch trzecich wszystkich nośników reklamy outdoorowej. Billboard w Warszawie można zaobserwować w Centrum, Mokotowie i Śródmieściu, ale nie tylko! Metro i dworce to również doskonały sposób na wykorzystanie nowoczesnej reklamy cyfrowej na specjalnych wyświetlaczach. Dość trudnym zadaniem staje się określenie, w jakim stopniu reklama zewnętrzna wpływa na konsumentów. Nie mniej jednak ustalenie tego jest konieczne dla określenia potencjalnego zwrotu z inwestycji. Według jednego z badań stwierdzono, że nawet jeśli 1 na 100 osób zdecyduje się na zakup produktu lub skorzystanie z usługi reklamowanych na billboardzie, w przypadku miasta o tak dużym natężeniu ruchu – będzie to niebywały sukces.

 Reklamy zewnętrzne mają praktycznie same zalety. Można umieszczać je w centrach handlowych, stacjach benzynowych, przystankach autobusowych, budynkach biurowych, autostradach - miejscach, w których ludzie spędzają dużo czasu. W przypadku nowoczesnych reklam cyfrowych – im wyższa jakość wyświetlania i ciekawy projekt graficzny, tym większa atrakcyjność reklamy i skuteczność przekazu. Marketing zewnętrzny to wspólna strategia stosowana przez wszystkich. Niezależnie od tego, czy billboard w Warszawie wykorzystuje mała firma, czy duża korporacja, reklama outdoorowa jest czymś w co warto zainwestować.

Warto też zwrócić uwagę na reklamy w metrze https://www.znajdzreklame.pl/metro-warszawa codziennie, porusza się nim wiele tysięcy osób. Ten sposób pokazania swojego produktu również może okazać się trafnym założeniem. 

Gotowe biznesplany

Gotowe biznesplany

Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!

Cena już od: 49 zł

Zobacz listę biznesplanów  ›

Oceń ten artykuł:


Zobacz także artykuły podobne:

Gotowe biznesplany

Gotowe biznesplany

Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!

Cena już od: 49 zł

Zobacz listę biznesplanów  ›

Nasze poradniki:

Przydatne linki: