6krokow.pl - Biznesplany

Twoje pierwsze kroki w biznesie

Czyli wszystko co powinieneś wiedzieć o zakładaniu oraz skutecznym prowadzeniu własnej firmy

Biznesplan Animacje na eventach

Biznesplan Animacje na eventach

Gotowe biznesplany - partner
Cena: 49 zł
Przeznaczenie: PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
Zawartość: ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA:
PKD główne: 96.09.Z
Warianty:
Standard Premium
Biznesplan w formacie Adobe (.pdf) Biznesplan w formacie Adobe (.pdf)
Brak edytowalnych plików biznesplanu w Word (.doc i .docx) Edytowalne pliki biznesplanu w Word (.doc i .docx)
Brak edytowalnych tabel zestawień finansowych w Excel (.xls i .xlsx) Edytowalne tabele zestawień finansowych w Excel (.xls i .xlsx)
- Jednorazowe Konsultacje mailowe dotyczące aplikowania o środki

Oferujemy wniosek na otwarcie działalności gospodarczej zajmującej się animacjami oraz rozrywką na różnego rodzaju eventach. Te dokumenty pomogą Ci w stworzeniu własnego wniosku aplikacyjnego o środki na rozpoczęcie własnej działalności. Proponujemy dokumenty do Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach.

Co zawiera biznesplan:

ANIMACJE NA EVENTACH

JEŻELI PLANUJESZ OTWARCIE DZIAŁALNOŚCI ZAJMUJĄCEJ SIĘ ŚWIADCZENIEM USŁUG ANIMACYJNYCH I ROZRYWKOWYCH NA IMPREZACH RÓŻNEGO TYPU.  TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI. Wniosek oraz biznes plan będą nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własną działalność gospodarczą związaną ze świadczeniem usług animacyjnych i rozrywkowych na imprezach. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów. Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach.Dokumentacja dotyczy działalności zajmującej się świadczeniem  usług animacyjnych i rozrywkowych na imprezach różnego tupu – przede wszystkim na weselach. W ofercie znajdą się następujące usługi: zamki dmuchane, świecące napisy love (dekoracje), foto budka, fontanna z czekolady.Wszystkie usługi będą wykonywane mobilnie u klienta. W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:- Wniosek (12 strony, ok  2 700 wyrazów)- plan przedsięwzięcia  (9 stron, ok  3 600 wyrazów) Dokumenty zawierają m.in.:
  1. WNIOSEK:
- kwota wnioskowanych środków- charakterystyka wnioskodawcy- charakterystyka planowanego przedsięwzięcia- opis planowanej działalności gospodarczej- opis planowanej działalności gospodarczej- kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej, źródła ich finansowania oraz szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania- zabezpieczenie  
  1. PLAN PRZEDSIĘWZIĘCIA:
a) Osobisty kwestionariusz informacyjny
  • Nazwisko i imię oraz adres zamieszkania
  • Wiek i stan cywilny
  • Wykształcenie - zawód wyuczony, zawód wykonywany
  • Zawód i miejsce zatrudnienia współmałżonka
  • Przebieg twojego zatrudnienia
  • Czy kierowałeś zespołem ludzi
  • Czy miałeś do czynienia z prowadzeniem działalności gospodarczej na własny rachunek
  • Jakie masz doświadczenie związane z planowanym przedsięwzięciem
  • Czy posiadasz kwalifikacje do prowadzenia działalności gospodarczej, którą zamierzasz uruchomić
  • Ile osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym
  • Jaki jest miesięczny dochód twojej rodziny, jaki posiadasz majątek
  • b) Lokalizacja przedsięwzięcia
  • Gdzie, dlaczego w danym miejscu zlokalizowane będzie przedsięwzięcie
  • Forma własności lokalu – własny, wynajęty
  • W przypadku najmu lokalu prosimy o podanie okresu na jaki jest podpisana umowa, wysokość czynszu
  • Stan techniczny lokalu (planowane remonty: przewidywane terminy i koszty)
  • Powierzchnia lokalu w metrach kw. (powierzchnia produkcyjna, magazynowa, handlowa, biurowa)
  • W przypadku działalności handlowej i usługowej określić usytuowania względem głównych szlaków komunikacyjnych i handlowych
  • c) Ocena rynku
  • Kto będzie dostawcą twoich surowców lub towarów
  • Kto będzie korzystał z twojej produkcji, usług, sprzedaży
  • Z jakich obszarów możesz przyciągnąć klientów
  • Struktura ludności na tych terenach (robotnicy, ludność wiejska i inne)
  • Jakie dochody powinni mieć twoi klienci
  • Liczba mieszkańców miejscowości, dzielnicy, wsi gdzie będzie zlokalizowane przedsięwzięcie
  • Czy uważasz, że twoje przedsięwzięcie zdobędzie wystarczająco duży rynek, aby było opłacalne
  • d) Konkurencja
  • Czy konkurencja na twoim rynku jest duża, wymień swoich konkurentów
  • Czy takie same lub podobne przedsięwzięcia ostatnio odeszły z rynku (zbankrutowały)
  • e) Plan wejścia na rynek
  • Jakich metod będziesz używał aby sprzedać swoje produkty, usługi, towar
  • Jak będziesz reklamował swoją działalność
  • Dlaczego uważasz, że klienci będą korzystać z twoich usług
  • Czym zamierzasz konkurować – ceną czy jakością
  • Jak zamierzasz ustalać ceny
  • Czy będziesz zatrudniał pracowników
  • f) Analiza finansowa przedsięwzięcia
  • Ile pieniędzy będziesz potrzebował, aby rozpocząć działalność
  • Jak zamierzasz je zdobyć
  • Jakie będą koszty i dochody prowadzonej działalności – dołącz wypełnioną kalkulację dochodów i kosztów
  • Czy i w jakim okresie Twoja działalność będzie przynosiła zysk
  • Jak zamierzasz rozwiązać problem księgowości
  • Co już zrobiłeś aby rozpocząć działalność gospodarczą, jakie poniosłeś koszty
  • g) Ryzyko
  • Jakie są potencjalne ryzyka, które mogą przyczynić się do upadku planowanej działalności i jakie działania zaradcze podejmiesz, aby te ryzyka ograniczyć lub wyeliminować
  • h) Zadania prawne
  • Jaką formę prawną będzie miała twoja działalność
  • Czy będziesz potrzebował specjalnych zezwoleń
  •    WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.