6krokow.pl - Biznesplany

Twoje pierwsze kroki w biznesie

Czyli wszystko co powinieneś wiedzieć o zakładaniu oraz skutecznym prowadzeniu własnej firmy

Biznesplan Biuro projektów architektonicznych

Biznesplan Biuro projektów architektonicznych

Gotowe biznesplany - partner
Cena: 49 zł
Przeznaczenie: PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW:  URZĄD PRACY
Zawartość: ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: Wniosek (25  strony, ok   7 300 wyrazów)
PKD główne: 71.11.Z
Warianty:
Standard Premium
Biznesplan w formacie Adobe (.pdf) Biznesplan w formacie Adobe (.pdf)
Brak edytowalnych plików biznesplanu w Word (.doc i .docx) Edytowalne pliki biznesplanu w Word (.doc i .docx)
Brak edytowalnych tabel zestawień finansowych w Excel (.xls i .xlsx) Edytowalne tabele zestawień finansowych w Excel (.xls i .xlsx)
- Jednorazowe Konsultacje mailowe dotyczące aplikowania o środki

Oferujemy wniosek na otwarcie Biura projektów architektonicznych. Te dokumenty pomogą Ci w stworzeniu własnego wniosku aplikacyjnego o środki na rozpoczęcie własnej działalności. Proponujemy dokumenty do Urzędu Pracy w Katowicach.

Co zawiera biznesplan:

BIURO PROJEKTÓW ARCHITEKTONICZNYCH

JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI ARCHITEKTONICZNE, TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI. Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własne biuro projektów architektonicznych. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów. Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Katowicach.Działalność to Biuro projektów architektonicznych i budowlano-inżynieryjnych. Świadczone będą następujące usługi: Projektowanie architektoniczne i techniczne budynków, ze szczególnym nastawieniem na projektowanie, nadzór autorski, a także koordynację produkcji i montażu elewacji wentylowanych oraz ślusarki aluminiowej. W przypadku tworzenia projektów współpraca będzie mogła być prowadzona zdalnie, obszarem działalności w tym zakresie będzie również cały obszar kraju. Działalność będzie miała po części charakter mobilny, część prac związanych z przygotowaniem projektów będzie wykonywana u klienta. Zlecenia będą realizowane 6 dni w tygodniu w godzinach 9.00 – 20.00, będzie również istniała możliwość obsługi klientów poza standardowymi godzinami pracy po wcześniejszym umówieniu lub jeżeli wymaga tego charakter zlecenia, klienci będą umawiali się poprzez telefon lub email.  W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:- Wniosek (25  strony, ok   7 300 wyrazów)  Dokumenty zawierają m.in.:
  1. WNIOSEK:
  • informacje o wnioskodawcy
  • przygotowanie wnioskodawcy do prowadzenia planowanej działalności gospodarczej
  • dane dotyczące planowanej działalności
  • opis planowanego przedsięwzięcia
  • charakterystyka planowanej działalności gospodarczej i rynku konkurencji
  • szczegółowy opis proponowanego przedsięwzięcia
  • cele i motywy podjęcia działalności gospodarczej
  • planowany kierunek rozwoju firmy
  • analiza rynku konkurencji
  • opis działań marketingowych
  • potencjalni dostawcy
  • potencjalni odbiorcy
  • analiza swot
  • analiza potencjalnych ryzyk, które mogą przyczynić się do upadku
  • planowanej działalności gospodarczej wraz z propozycją działań zaradczych
  • plan finansowy projektowanej działalności gospodarczej – planowany
  • całkowity koszt przedsięwzięcia
  • przewidywane efekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej –
  • analiza finansowa przychodów i kosztów działalności
  • planowane koszty podjęcia działalności gospodarczej oraz szczegółowa specyfikacja i harmonogram wydatków
  • w ramach wnioskowanych środków finansowanych
  •                                                       WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.