6krokow.pl - Biznesplany

Twoje pierwsze kroki w biznesie

Czyli wszystko co powinieneś wiedzieć o zakładaniu oraz skutecznym prowadzeniu własnej firmy

Biznesplan Sprzątanie antyalergiczne

Biznesplan Sprzątanie antyalergiczne

Gotowe biznesplany - partner
Cena: 49 zł
Przeznaczenie: PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
Zawartość: ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: WNIOSEK (61 STRON, 7 700 WYRAZÓW)
PKD główne: 81.21.Z
Warianty:
Standard Premium
Biznesplan w formacie Adobe (.pdf) Biznesplan w formacie Adobe (.pdf)
Brak edytowalnych plików biznesplanu w Word (.doc i .docx) Edytowalne pliki biznesplanu w Word (.doc i .docx)
Brak edytowalnych tabel zestawień finansowych w Excel (.xls i .xlsx) Edytowalne tabele zestawień finansowych w Excel (.xls i .xlsx)
- Jednorazowe Konsultacje mailowe dotyczące aplikowania o środki

Oferujemy wniosek na otwarcie działalności świadczącej usługi sprzątania antyalergicznego. Te dokumenty pomogą Ci w stworzeniu własnego wniosku aplikacyjnego o środki na rozpoczęcie własnej działalności. Proponujemy dokumenty do Urzędu Pracy w Piasecznie.

Co zawiera biznesplan:

SPRZĄTANIE ANTYALERGICZNE

JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI SERWISU SPRZĄTAJĄCEGO ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI. Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własny serwis sprzątający z wykorzystaniem kerchera. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów. Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Piasecznie.Działalność będzie polegała na świadczeniu usług sprzątających, w szczególności budynków i obiektów. Usługi te będą świadczone zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz budynków. Ofeta będzie skierowana przede wszystkim do osób prywatnych. Wykonywane będą usługi takie jak: odkurzanie i czyszczenie podłóg, wykładzin i dywanów, zmywanie podłóg, usuwanie kurzu z mebli, drzwi, parapetów, kaloryferów, mycie podłóg, ścieranie kurzu, czyszczenie armatury łazienkowej, czyszczenie luster, pranie dywanów, wykładzin, mebli tapicerowanych,mycie okien. Drugim filarem działalności będzie świadczenie usług prasowania ubrań oraz sprzątania antyalergicznego.. W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:- wniosek (61 STRON, 7 700 WYRAZÓW) Dokumenty zawierają m.in.:
  1. WNIOSEK:
  • informacja o wnioskodawcy
  • opis planowanego przedsięwzięcia
  • opis podejmowanej działalności
  • opis lokalu
  • charakterystyka potencjalnych klientów
  • perspektywy rozwoju planowanej działalności
  • stan przygotowania do rozpoczęcia działalności gospodarczej
  • zasięg rynku
  • reklama działalności
  • czy w rejonie działania wnioskodawcy istnieją firmy lub osoby zajmujące się taką samą działalnością
  • analiza swot
  • wnioski analizy swot
  • kalkulacja wydatków, niezbędnych do uruchomienia działalności gospodarczej- załącznik nr 1
  • specyfikacja i harmonogram zakupów w ramach wnioskowanej dotacji- załącznik nr 2
  • charakterystyka ekonomiczno-finansowa przedsięwzięcia- załącznik nr 3
  • oświadczenia, zaświadczenia
  • WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.