6krokow.pl - Biznesplany

Twoje pierwsze kroki w biznesie

Czyli wszystko co powinieneś wiedzieć o zakładaniu oraz skutecznym prowadzeniu własnej firmy

Biznesplan Usługi brukarskie

Biznesplan Usługi brukarskie

Gotowe biznesplany - partner
Cena: 39 zł
Przeznaczenie: PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW:  URZĄD PRACY
Zawartość: ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: Wniosek  (13 strony, ok   2 600  wyrazów)
PKD główne: 43.99.Z
Warianty:
Standard Premium
Biznesplan w formacie Adobe (.pdf) Biznesplan w formacie Adobe (.pdf)
Brak edytowalnych plików biznesplanu w Word (.doc i .docx) Edytowalne pliki biznesplanu w Word (.doc i .docx)
Brak edytowalnych tabel zestawień finansowych w Excel (.xls i .xlsx) Edytowalne tabele zestawień finansowych w Excel (.xls i .xlsx)
- Jednorazowe Konsultacje mailowe dotyczące aplikowania o środki

Chcesz otworzyć firmę świadczącą usługi brukarskie? Te dokumenty pomogą Ci w stworzeniu własnego wniosku aplikacyjnego o środki na rozpoczęcie własnej działalności. Proponujemy dokumenty do Urzędu Pracy w Kazimierzy Wielkiej.

Co zawiera biznesplan:

USŁUGI BRUKARSKIE

JEŻELI PLANUJESZ ŚWIADCZYĆ USŁUGI BRUKARSKIE ,TEN DOKUMENT UŁATWI CI PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH O ŚRODKI NA ROZPOCZĘCIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI. Wniosek będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich osób które chcą otworzyć własną firmę brukarską. Ze względu na obszerność dokumentacji, będzie ona umożliwiała przygotowanie własnych dokumentów. Oferujemy kompletną dokumentację do Urzędu Pracy w Kazimierzy Wielkiej.Działalność będzie polegała na świadczeniu usług brukarskich.  Głównie firma będzie świadczyła takie usługi jak: Brukarstwo, wykonywanie chodników i gruntowanie kostki, niwelacja terenu. Generalnie firma będzie się zajmować kompleksowymi pracami związanymi z kostką brukową, głownie domki jednorodzinne ale także współpraca z administracjami i deweloperami np. nowe chodniki lub drogi w kostce brukowej na osiedlach.  W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:- Wniosek (13 strony, ok   2 600  wyrazów)  Dokumenty zawierają m.in.:
  1. WNIOSEK:
  • dane wnioskodawcy
  • opis przedsięwzięcia
  • specyfikacja i harmonogram wydatków, przeznaczonych w szczególności na zakup środków trwałych, urządzeń, maszyn, materiałów, towarów, usług i materiałów reklamowych, pozyskanie lokalu, pokrycie kosztów pomocy prawnej, konsultacji i doradztwa związanego z podjęciem działalności gospodarczej.
  • kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności
  • gospodarczej ze środków własnych
  • przewidywane koszty i dochody
  • prowadzenia działalności gospodarczej
  • analiza swot
  •   WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ  Z ZAPISAMI REGULAMINU.DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB, KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.