6krokow.pl - Kursy

Twoje pierwsze kroki w biznesie

Czyli wszystko co powinieneś wiedzieć o zakładaniu oraz skutecznym prowadzeniu własnej firmy

Kurs Access - formularze i raporty

Kurs Access - formularze i raporty
Cena: 55.00 zł
Strefa Kursów - partner
Kategoria kursu: Biurowe
Poziom: Średniozaawansowany
Ocena:
4.9

Informacje na temat kursu:

Program Access daje niesamowite możliwości związane zarządzeniem baz danych. Jeżeli korzystasz z tego programu i chcesz mieć pewność, że wprowadzasz dane we właściwy sposób to szkolenie jest idealne dla Ciebie. Program Access jest jednym z programów Microsoft Office. Łatwy dostęp do programy sprawił, że jest bardzo popularny, ale i efektywny.

Poziom średniozaawansowany, 30 wykładów, 6 materiałów szkoleniowych.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs jest dedykowany przede wszystkim dla użytkowników programu Access, którzy chcą w pełni wykorzystać wszystkie oferowane możliwości i zalety. Przede wszystkim tych zainteresowanych poznaniem w pełni formularzy i raportów. Jeżeli korzystasz z programu Access lub chciałbyś zacząć ten kurs jest idealny dla Ciebie.

Czego nauczysz się z tym kursem?

Kurs pozwoli Ci na zdobycie bardzo obszernej wiedzy na temat tworzenia formularzy w programie Access. Wraz z umiejętnością tworzenia formularzy stworzysz interfejs swojej bazy, który ułatwi nawigację, modyfikowanie i przeglądanie zawartości tabel. Umiejętności te sprawią, że praca z bazami danych będzie nareszcie przyjemna i bardzo łatwa. Będziesz umiał również tworzyć raporty i z ich pomocą będziesz mógł zaprezentować dane w atrakcyjnej i przejrzystej formie. Wykorzystasz ich potencjał do tworzenia zestawień i podsumowań.

Co znajduje się w kursie?

W kursie został poruszony obszerny temat dotyczący tworzenia raportów i formularzy. Nauczysz się nareszcie jak pracować z zestawem kontrolek, które dają możliwość dodania do formularzy i raportów ciekawych funkcjonalności. Jeden z wykładów opisuje jak można dodać interaktywne elementy takie jak przyciski, załączniki czy odnośniki. Tworzenie raportów będzie o wiele prostsze, gdyż nauczysz się zróżnicowanych technik, a twoje podsumowania nareszcie będą ciekawe. Dodawanie sumy do raportów, formatowanie warunkowe oraz prawidłowe sortowanie i grupowanie danych nie będzie już trudnością. Wszystkie pliki, które pojawiają się w kursie zostały udostępnione wszystkie pliki, więc będziesz mógł do nich wrócić w każdym momencie. Twoje formularze staną się interaktywne, gdyż będziesz wiedział jak wzbogacić swoje projekty o przyciski, odnośniki, pola formularza i wiele więcej.

W kursie znajdziesz jeszcze ciekawe rozwiązania, które pozwolą, że dany danych nie były nigdy tak łatwe w obsłudze, nauczysz się tworzyć przyjazny dla siebie interfej, z którego będzie bardzo łatwo korzystać. Będziesz umiał przygotować atrakcyjne raporty, które będą przejrzyste i profesjonalne. Tworzenie podsumowań nie będzie sprawiało już problemów, a ty będziesz znał techniki by dodawać je do raportów. Dodasz samodzielnie sumy, będziesz formatować warunkowo i prawidłowo grupować i sortować dane. Co więcej poznasz przydatne skróty i podpowiedzi, które mają za zadanie przyspieszyć i ułatwić twoją pracę. Kurs w postaci filmów instruktażowych pozwoli Ci na powrót do niezrozumiałych zagadnień i ćwiczeniu ich do osiągnięcia perfekcji. Całe szkolenie zostało oparte na programie Access 2013, jednakże zdobytą wiedzę można bez problemu wykorzystać w wersjach 2007-2010.

W kursie znajdziesz takie filmy instruktażowe jak:

  • Podstawy
  • wstęp
  • przygotowanie bazy danych
  • tworzenie formularza za pomocą kreatora
  • formularz z wielu tabel
  • budowanie od podstaw
  • Praca z formularzami
  • organizowanie elementów formularza
  • formatowanie
  • okno właściwości
  • najważniejsze właściwości pól
  • dodawanie nagłówka i stopki
  • Kontrolki część 1
  • użycie formantów
  • kontrolka karty
  • wstawianie przycisków
  • rysowanie linii i kształtów
  • pobieranie zawartości z zewnątrz
  • dodawanie pól tekstowych
  • Kontrolki część 2
  • rozwijanie listy - wypełnianie wartościami
  • wstawianie obrazków
  • załączniki i zagnieżdżone dokumenty
  • grupowanie opcji
  • rysowanie wykresów w formularzu
  • wstawianie podformularzy
  • Nawigacja w bazie danych
  • tworzenie głównego menu bazy
  • projektowanie ekranu startowego
  • kontrolki zamykające bazę oraz aplikację
  • Techniki pracy z raportami
  • raport na podstawie kreatora
  • edycja struktury raportu
  • grupowanie i sortowanie danych
  • obliczanie wartości w raporcie
  • formatowanie warunkowe w raporcie

Co zyskasz dzięki temu szkoleniu?

Szkolenie pozwoli Ci na wykorzystanie pełnego potencjału programu Access. Będziesz wprowadzał dane we właściwy sposób. Podsumowania będą przejrzyste czytelne i atrakcyjne wizualnie. Zwiększysz swoją efektywność jako pracownik i swoje kwalifikacje. Umiejętność korzystania z programów pakietów office jest częstym czynnikiem decydującym o przyjęciu na niektóre stanowiska.

Zobacz także inne kursy:

Kurs Excel 2010 esencja
Cena: 49.00 zł
4.9

Kurs Excel 2010 esencja

Kurs PowerPoint 2013 od podstaw
Cena: 49.00 zł
4.9

Kurs PowerPoint 2013 od podstaw

Kurs Access 2007
Cena: 49.00 zł
4.9

Kurs Access 2007

Kurs Access 2010 esencja
Cena: 49.00 zł
4.9

Kurs Access 2010 esencja

Nasze poradniki:

Przydatne linki: