6krokow.pl - Kursy online
Twoje pierwsze kroki w biznesie
Czyli wszystko co powinieneś wiedzieć o zakładaniu oraz skutecznym prowadzeniu własnej firmy

Reklama na Facebooku dla zaawansowanych

Reklama na Facebooku dla zaawansowanych
Cena: 149.00 zł
Strefa Kursów - partner
Kategoria kursu:
Poziom trudności: Zaawansowany
Ocena:
5.0

Informacje na temat kursu:

Aby wycisnąć z reklamy ile się da potrzebujesz już nieco bardziej zaawansowanej wiedzy. Warto posłuchać ekspertów w tej dziedzinie, którzy doradzą jak to zrobić i pokażą jak wykorzystać growth hacking w Twoich kampaniach.

Poziom Zaawansowany, 47 wykładów, 9 materiałów szkoleniowych.

Dla kogo jest ten kurs?

Jeśli dysponujesz już wiedzą na temat reklamy na Facebooku i wiesz w jaki sposób ją wykorzystywać, pokażemy Ci tajniki jak robić to jeszcze skuteczniej. Być może inwestujesz dużo pieniędzy w reklamy ale nie przynoszą one korzyści jakich oczekujesz? Na naszym kursie pokażemy Ci triki, o których wcześniej nie słyszałeś i odpowiemy na nurtujące Cię pytania dotyczące optymalizacji kampanii, wykorzystania reklam dynamicznych i leadowych.

Czego nauczysz się z kursu?

Na tym kursie zdobędziesz wiedzę czym są:

  • zaawansowane elementy reklam na Facebooku - jak stworzyć listę lokalizacji na Facebooku, czym jest cel reklamowy oraz reklamy dynamiczne
  • zaawansowane wykorzystanie Piksela Facebooka - wdrożenie Piksela za pomocą Google Tag Managera, konfiguracja zdarzeń: kontakt, zakup koszyk, przegląd funkcji Google Analytics
  • Growth Hacking - Growth Hacking a reklama na Facebooku, podstawy metodologii Growth Hacking, projektowanie logicznych testów A/B
  • Facebook Growth Hacking: Budowanie zaangażowanej społeczności za 500zł - jak osiągnąć przewagę, zasady odwróconej analizy, dobieranie treści na fanpage (STEPPS), ruch za pomocą Dark Postów, Edge Rank
  • Facebook Growth Hacking: Zdobywanie tanich, wartościowych leadów - kryteria wartościowego leada, budowanie grupy docelowej, tworzenie unikalnego formularza, zdobywanie leadów na Facebooku za darmo
  • Facebook Growth Hacking: Zwiększanie sprzedaży za pomocą Odbiorców Podobnych - analiza przyczyn niedziałania kampanii sprzedażowej, czym jest wartość klienta w czasie (LTV) i jak ją wykorzystać, maksymalizacja RIO w kampanii sprzedażowej, na co zwrócić uwagę w testach A/B
  • Case studies: odwrócona analiza publiczności znanych polskich marek ecommerce - odwrócona analiza publiczności: Zalando.pl, Otomoto.pl, Empik.com
  • Produktywne zarządzanie Facebook Ads - koncepcja nazewnicza, duplikowanie i edycja reklam, tworzenie, eksport i import kampanii

Kurs ten jest stworzony z myślą o marketingowcach, freelancerach, osobach prowadzących małe i średnie firmy lub odpowiedzialnych samodzielnie za marketing w organizacjach o dowolnej wielkości.

Narzędzia, które dają najwięcej możliwości to Facebook Locations, Dynamic Ads czy katalog produktów. Dowiesz się jak z nich korzystać i zyskać znaczną przewagę nad konkurencją.

Na naszym szkoleniu znajdziesz żywe przykłady zastosowania metod growth marketingu. Dzięki nim obniżysz koszty reklam, zwiększysz jej skuteczność oraz skrócisz czas do minimum.

Dowiesz się jak przy wykorzystaniu niewielkiego budżetu krok po kroku “rozkręcić” fanpage swojej firmy.

Dzięki reklamie kontaktowej możesz pozyskać skuteczne leady sprzedażowe. Wiele osób, zwłaszcza na początku nie wie jak z niej korzystać. My pokażemy Ci jak pozyskiwać dane klientów już zainteresowanych konkretnym produktem czy usługą. Będziesz wiedział jak zbierać za pomocą reklamy kontaktowej leady kompletnie za darmo.

Jeśli Twoja reklama nie działa przychodzimy do Ciebie z gotowym rozwiązaniem. Dowiesz się gdzie szukać przyczyn. Pokażemy Ci między innymi, na które wskaźniki zwracać uwagę optymalizując kampanie oraz jak obliczyć LTV, czyli “wartość klienta w czasie”, dzięki czemu będziesz kierował reklamy precyzyjniej.

Ujawnimy przed Tobą sprawdzone techniki zarządzania kampaniami oraz dowiesz się jak masowo edytować reklamy i zestawy reklam a także eksportować i importować kampanie za pomocą Excela.

Co zyskasz dzięki temu szkoleniu?

Po szkoleniu zdobędziesz kilka niezbędnych umiejętności przydatnych w zarządzaniem reklamami na Facebooku, między innymi:

  • projektowania przydatnych testów A/B
  • tworzenia reklam wspierających sprzedaż stacjonarną
  • optymalizacji kampanii dzięki growth hackingowi
  • wykorzystania reklam dynamicznych i leadowych
  • kierowania reklam na klientów konkurencji
  • budowania grup docelowych, które będą konwertować
  • wykorzystania zaawansowanych możliwości Piksela Facebooka
  • analizowania wyników kampanii

Przydatne linki: