Podstawy reklamy w Google Ads (AdWords)
Informacje na temat kursu:
Jeśli prowadzisz własną firmę, warto wiedzieć w jaki sposób używać reklam Google Ads. Wystarczy podstawowa wiedza na ten temat aby zarabiać więcej i zwiększyć zasięgi. Dzięki naszemu szkoleniu zarówno liczba Twoich klientów jak i zyski wzrosną.
Poziom Podstawowy, 41 wykładów, 20 materiałów szkoleniowych.
Dla kogo jest ten kurs?
Zastanawiasz się jak zdobyć klientów i zwiększyć zyski firmy? Jak stworzyć skuteczną reklamę w Internecie? Jakich narzędzi do tego potrzebujesz? Odpowiedzi nas te i inne pytania znajdziesz na tym kursie. Jeśli jesteś osobą, która chce nauczyć się samodzielnie prowadzić i optymalizować kampanie reklamowe, trafiłeś we właściwe miejsce. Szkolenie jest przeznaczone dla osób zarówno tych, które dopiero stawiają pierwsze kroki w systemie reklamowym Google, jak i tych którzy już wcześniej pracowali z Google AdWords.
Czego nauczysz się z kursu?
Dzięki Google Ads będziesz wiedział jak zarabiać więcej niż do tej pory. Nasz kurs nauczy Cię podstawowych zasad jak działają reklamy w Google Ads (dawniej Google AdWords). Dzięki temu narzędziu, będziesz wiedział jak zdobywać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż. Nie ma to znaczenia czy prowadzisz firmę wyłącznie przez Internet czy stacjonarnie. Jest to niezbędna rzecz dla każdego marketera, który pracuje jako freelancer lub przez agencję.
Osoba specjalizująca się e-marketingiem i SEO z ponad dziesięcioletnim stażem opowie między innymi:
- jak zakładać i konfigurować konto reklamowe Google Ads
- używać słów kluczowych
- określania użytkowników według ich zainteresowań
- optymalizacja kosztów i mierzenie wyników kampanii
- jak tworzyć skuteczne reklamy
- w jaki sposób analizować działania konkurencji
- jak prowadzić marketing w wyszukiwarce i sieci reklamowej
- jak dobrać narzędzia reklamowe i typy kampanii dla swojego biznesu
W tym kursie skupimy się na tym co praktyczne, sprawdzone i co przyniesie Twojej firmie realne efekty. Dowiesz się jak krok po kroku tworzyć reklamy i kampanie. Co najważniejsze, będziesz wiedział jak w praktyce zbudować i zoptymalizować kampanię.
Na kursie pokażemy Ci jak opanować marketing w wyszukiwarce, czyli co zrobić, żeby Twoje produkty i usługi pojawiały się na górze wyników wyszukiwania. Będziesz jak dobierać słowa kluczowe oraz jak używać wykluczenia.
Trzeba pamiętać, że każdy chce mieć swoją reklamę w Google, ale odpowiednio dobrane słowa kluczowe i wyróżniająca się reklama przyciągnie klientów. Nauczysz się jak tworzyć lepsze teksty czy też optymalizować własne reklamy za pomocą konkurencyjnych reklam.
Dowiesz się jak wykorzystywać rozszerzenie reklam. Dzięki umieszczaniu w reklamie np. numeru telefonu firmy, cennika, lokalizacji firmy, warunków dostawy, trwającej aktualnie promocji, szanse na zdobycie klienta wzrastają.
Kierowanie reklam w oparciu o zainteresowania użytkownika to kolejna metoda na pozyskanie klientów. Dzięki sieci reklamowej Google, możesz dopasować odpowiednią reklamę do zainteresowań danej osoby.
Osoby, które wcześniej miały styczność z Google AdWords, będą mogły dowiedzieć się jak to narzędzie się zmieniło. Zostało ono wyposażone w nowe i przydatne funkcje, dzięki którym można jeszcze skuteczniej prowadzić kampanię reklamową.
Będziesz mógł zobaczyć przykłady wykorzystania nowych funkcji Google Ads zarówno w nowych jak i już prowadzonych kampaniach. Masz pewność, że wiedza, którą oferujemy jest praktyczna i aktualna.
Co zyskasz dzięki temu szkoleniu?
Szkolenie to oferuje Ci wachlarz przydatnej i najbardziej aktualnej dostępnej wiedzy.
Przede wszystkim, po tym kursie dowiesz się:
- jakie są zalety wykorzystania systemu Google Ads
- w jakich miejscach umieszczać reklamę
- jak rozpocząć pierwszą kampanię reklamową
- jak wykorzystywać zainteresowania użytkowników
- czym są reklamy i konwersja
- jak stworzyć pierwszą kampanię
- jak pracować z interfejsem
- jak używać kluczowym słów
- jak wykorzystywać skuteczne teksty reklamowe
- czym jest optymalizacja kampanii
- jak tworzyć reklamy w sieci reklamowej Google
Zobacz także inne kursy:
Przydatne linki:
- Numer NIP
- Jednoosobowa działalność gospodarcza
- Jak napisać biznesplan
- Jak wybrać najlepsze konto dla firmy?
- Numer REGON
- Spółka cywilna
- Dotacje z Urzędu Pracy na założenie firmy
- Ranking kont bankowych
- Podatek VAT
- Spółka jawna
- Dotacje z UE na otwarcie własnej firmy
- Program do wystawiania faktur
- Składki ZUS
- Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Kto, kiedy i gdzie może założyć firmę
- Faktoring
- Podatek PIT
- Spółka partnerska
- Franczyza
- Dlaczego warto zastrzec znak towarowy?
- Podatek CIT
- Spółka komandytowa
- Działalność nierejestrowana, czyli firma na próbę
- Samozatrudnienie