Kreowanie wizerunku firmy, czyli jak zbudować pozytywny wizerunek własnej marki?

Kreowanie wizerunku firmy, czyli jak zbudować pozytywny wizerunek własnej marki?

Z budowaniem wizerunku firmy jest trochę jak z przegotowanie się do podróży – jeśli nie wiesz, jaki jest cel podróży i gdzie chcesz dotrzeć to nie ważne, jaki środkiem lokomocji będziesz podróżować i tak nie będziesz wiedzieć czy zmierzasz w dobrym kierunku. Dlatego też dobrze przemyśl jak chcesz promować firmę. Jeśli dobrze zaczniesz to później wiele rzeczy bedzie dla Ciebie po prostu łatwiejszych...
W 6 krokach dowiesz się:

Czym jest misja i wizja firmy?

Jak wykorzystać misję i wizję firmy w budowaniu jej wizerunku?

Dlaczego nazwa dla firmy jest ważna w budowaniu wizerunku?

Jaka powinna być chwytliwa nazwa dla firmy?

Jakie są najczęstrze błędy przy tworzeniu nazwy dla firmy?

Co to jest system identyfikacji wizualnej?

Jak stworzyć logo firmowe?

Jakie są cechy dobrego loga firmowego?

Jak budować pozytywny wizerunek firmy w internecie?

Jak prawodłowo zaplanować obsługę klienta?

Co daje ochrona prawna własnej marki?

Gdzie i jak mogę zarejestrować znak towarowy?

Zacznij już teraz

Zacznij od opracowania misji i wizji firmy

Jeśli chcesz promować firmę musisz zacząć od podstaw, czyli określenia misji i wizji Twojej firmy. To jak Ty będziesz myślał o sobie i jak będziesz postrzegał swoją własną firmę ma ogromny wpływ na to jak będą postrzegać Cię Twoi klienci. Przemyśl co chcesz zakomunikować i jak chcesz się wyróżnić na rynku.

czytaj więcej ›

Opracuj chwytliwą i bezpieczną nazwę firmy

Dobra nazwa dla firmy jest często kluczowa w budowaniu jej pozytywnego wizerunku. Dowiedz się jaka powinna być chwytliwa nazwa dla firmy, jakie powinna spełniać ona wymogi formalne i techniczne. Poznaj również najczęstsze błędy przy tworzeniu nazwy, które mogą negatywnie wpłynąć na Twój wizerunek.

czytaj więcej ›

Stwórz spójny system identyfikacji wizualnej firmy

Jeśli masz już wybraną nazwę firmy to trzeba ją jakoś pokazać - musisz stworzyć atrakcyjne i zapamiętywalne logo, które wyróżni Twoją markę na rynku. W kolejnym kroku powinieneś opracować przynajmniej kilka elementów identyfikacji wizualnej Twojej firmy oraz ewentualnie księgę znaku.

czytaj więcej ›

Zbuduj pozytywny wizerunek firmy w internecie

Jednym z kluczowych obszarów budowania pozytywnego wizerunku firmy jest internet. Bez kupienia własnej domeny internetowej oraz zbudowaniu strony www tak na prawdę nie ma Cię w internecie. W kolejnym etapie zadbaj o Twój wizerunek w socjal media, buduj swój wizerunek jak fachowca w serwisach społecznościowych, na forach dyskusyjnych czy też prowadząc własnego bloga.

czytaj więcej ›

Zrób dobre pierwsze wrażenie na klientach

Odpowiednia obsługa klienta to podstawa. Poznaj 10 przykazań prawidłowej obsługi klienta, zasady Dress Code w firmie oraz dowiedz się jak poprawnie urządzić sklep lub biuro. Nie możesz zapomnieć o odpowiednim oświetleniu, zapachu oraz ewentualnie muzyce.

czytaj więcej ›

Chroń stale markę i wizerunek Twojej firmy

Twoja marka to Twój skarb. Dbasz o swój wizerunek, wydałeś znaczne pieniądze na promocję i reklamę, dzięki czemu Twoja firma ma już ugruntowaną pozycję. Ale co jeśli pewnego dnia może się okazać, że Twoja marka nie jest już Twoja? Dowiedz się jak można ochronić własną markę i jak zastrzec znak towarowy.

czytaj więcej ›

Oceń ten artykuł:

Znajdź urząd

Lista urzędów dla wybranych miejscowości

Baza kodów PKD

(Aktualna Polska Klasyfikacja Działalności)

Kody PKD ›

Chcesz założyć firmę?

Poznaj swoją branżę i weź udział w targach branżowych.
Zobacz ›

Nasze poradniki:

Podaj e-mail

Trwa generowanie dokumentu, może to potrwać około 10 sekund.