Reklama na Facebooku od podstaw

Informacje na temat kursu:
Reklama na Facebooku pozwala zdobywać nowych klientów i zwiększać zyski w Twojej firmie. W kursie pokażemy jak używać reklam na Facebooku od podstaw.
Poziom Podstawowy, 47 wykładów, 9 materiałów szkoleniowych.
Dla kogo jest ten kurs?
Ten kurs jest zarówno dla początkujących marketingowców jak i osób posiadających małe lub średnie firmy i myślą o rozpoczęciu działania na Facebooku. Zaczniemy od podstaw i pokażemy Ci cały proces tworzenia kampanii, która przyda się Twojej firmie.
Ten kurs może być dla Ciebie bardzo przydatny jeśli:
- prowadzisz małą firmę i jednocześnie potrzebujesz mieć kontrolę nad budżetem marketingowym
- chcesz pozyskać nowych klientów bez zbędnych wydatków reklamowych
- chcesz dowiedzieć się jak działa skuteczna kampania marketingowa na Facebooku krok po kroku
- chcesz uczyć się od doświadczonego marketingowca
Czego nauczysz się z kursu?
Na nasz kurs składa się kilka głównych zagadnień, które będą szczegółowo omawiane, mianowicie:
- Wprowadzenie do Facebook Ads - dlaczego warto używać reklam na Facebooku, podstawowe formaty reklam, metody kierowania reklam
- Konfiguracja konta reklamowego w 5 krokach - wybór konta reklamowego, zasady rozliczeń i konfiguracja płatności, jak założyć fanpage
- Podstawowe metody promocji z poziomu fanpage - zdobywanie fanów, kierowanie ruchu poza Facebooka, zdobywanie kontaktów do klientów, zwiększanie zasięgu wpisów
- ABC tworzenia reklam na Facebooku - elementy reklamy na Facebooku, tworzenie optymalnej grafiki, pisanie tekstu reklamowego, zasady tworzenia reklam
- Piksel Facebooka - zanim uruchomisz pierwszą kampanię - czym jest i dlaczego warto zainstalować piksel Facebooka, grupy niestandardowych odbiorców, tworzenie niestandardowych konwersji
- Uruchomienie pierwszej kampanii krok po kroku - cele kampanii, cele reklamowe: świadomość, działania, konwersja, miejsca wyświetlania reklam
- Raporty menedżera reklam - korzystanie z filtrów, zapisywanie, eksportowanie i udostępnianie raportów, raportowanie wyników i rozliczeń
- Analiza wyników i optymalizacja kampanii - jak analizować efekty kampanii ze względu na cel, optymalizacja reklam a wynik, cykl analizy kampanii
- Przykłady i case study - budowanie rozpoznawalności marki, zdobywanie leadów, przykłady kreatywnych reklam
To tylko niektóre z omawianych na kursie zagadnień. Na naszym kursie odpowiemy na najczęściej zadawane pytania. Dowiesz się: jak fanpage firmowy powiązać z kontem reklamowym, jak ustawić rozliczenia i płatności oraz na co zwrócić uwagę przy konfigurowaniu konta. Będziesz wiedział jak zachęcać klientów aby przeszli na Twoją stronę i dokonali tam zakupu.
Pokażemy Ci między innymi, które formaty reklamowe są najlepsze dla Twojej firmy oraz jak skonfigurować piksel Facebooka aby tworzyć grupy odbiorców.
Zrozumiesz jak za pomocą Facebook Ads dobrać odpowiednią dla Ciebie grupę docelową i pozyskać nowych klientów za mniejsze pieniądze niż do tej pory.
Będziesz potrafił zdobyć kontakty i bezpośrednio sprzedawać przez Internet. Pokażemy Ci narzędzia, które Ci pomogą osiągnąć Twój cel, niezależnie czy sprzedajesz stacjonarnie czy przez Internet. Odpowiednia grafika czy spersonalizowany przekaz oraz odpowiednio dobrane miejsca i urządzenia, na których będą się one wyświetlać to tylko połowa do osiągnięcia sukcesu.
Kampania na Facebooku zapewnia Ci największy zwrot inwestycji. Dowiesz się jak gospodarować budżetem, analizować i optymalizować swoje działania.
Jeśli potencjalny klient wejdzie na Twoją stronę ale za chwilę odejdzie bez zakupu, trzeba spersonalizować odpowiednio reklamę oraz zachęcić kuponem rabatowym. Jest to tak zwany remarketing, który użyty w odpowiedni sposób zwiększy sprzedaż na Facebooku.
Co zyskasz dzięki temu szkoleniu?
Po tym szkoleniu zdobędziesz niezbędną wiedzę z zakresu reklamy na Facebooku i będziesz już potrafił:
- dotrzeć do osób zainteresowanych Twoją ofertą
- precyzyjnie dobierać odbiorców Twoich reklam
- analizować raporty i dokonywać optymalizacji
- promować zarówno fanpage jak i zdobywać fanów, ale także kierować ruch na stronę internetową
- pozyskiwać klientów bez zbędnych kosztów
- za pomocą remarketingu zachęcać do zakupów osoby niezdecydowane
- prowadzić kampanie i zdobywać leady
- wykorzystać reklamę na Facebooku do promocji sklepu stacjonarnego i internetowego
Zobacz także inne kursy:
Przydatne linki:
- Numer NIP
- Jednoosobowa działalność gospodarcza
- Jak napisać biznesplan
- Jak wybrać najlepsze konto dla firmy?
- Numer REGON
- Spółka cywilna
- Dotacje z Urzędu Pracy na założenie firmy
- Ranking kont bankowych
- Podatek VAT
- Spółka jawna
- Dotacje z UE na otwarcie własnej firmy
- Program do wystawiania faktur
- Składki ZUS
- Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Kto, kiedy i gdzie może założyć firmę
- Faktoring
- Podatek PIT
- Spółka partnerska
- Franczyza
- Dlaczego warto zastrzec znak towarowy?
- Podatek CIT
- Spółka komandytowa
- Działalność nierejestrowana, czyli firma na próbę
- Samozatrudnienie