Skuteczne techniki sprzedaży
Informacje na temat kursu:
Weź udział w szkoleniu ze skutecznych technik sprzedaży i zwiększ konwersję w swojej firmie.
Poziom podstawowy, 49 wykładów, 8 materiałów szkoleniowych.
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs jest przeznaczony dla każdego, kto -jako początkujący sprzedawca lub marketingowiec - chce dowiedzieć się, jakie kroki należy podjąć, aby jego wysiłki przynosiły jeszcze większe zyski. Nasze szkolenie jest niczym innym jak zbiorem przydatnych wskazówek, które umożliwiają rozwój na drodze marketingowej.
Kurs składa się z 49 wykładów, trwających łącznie ok. 6 godzin. Razem z nimi otrzymasz także dodatkowe materiały szkoleniowe, które pozwolą Ci przećwiczyć nowe umiejętności. Dostęp do kursu jest nielimitowany, dlatego nie musisz martwić się, że jakieś ważne informacje umkną Twojej uwadze. Możesz oglądać kurs za pośrednictwem komputera lub internetu - wszystko zależy od Twoich preferencji!
Czego nauczysz się z kursu?
Szkolenie składa się z 8 podstawowych modułów tematycznych. Otrzymasz w ramach niego kompleksową wiedzę na temat technik sprzedaży.
Program kursu jest następujący:
- sprzedaż i nastawienie,
- Ty jako sprzedawca,
- cele i planowanie,
- kim jest Twój klient?
- negocjacje i obiekcje,
- spotkania z klientem,
- skuteczne techniki sprzedaży,
- jak sprzedawać więcej.
Na początku prześledzimy razem najważniejsze elementy składające się na proces sprzedażowy, które składają się w formę tzw. lejka. Wyjaśnimy Ci dokładnie, czym jest wspomniany lejek sprzedażowy i pokażemy Ci najbardziej skuteczne techniki jego optymalizacji. Dzięki temu Twoja działalność zacznie generować jeszcze większe zyski.
Kolejną rzeczą niezbędną przy sprzedaży jest odbiorca komunikatu, czyli klient. Aby trafić w odpowiednią grupę, musisz ściśle określić kim jest i jakie cechy posiada potencjalny konsument. I właśnie tą kwestią zajmiemy się podczas naszego szkolenia. Wyjaśnimy Ci także jakie są poszczególne typy klientów i jak do nich dotrzeć w odpowiedni sposób.
Wiele osób zajmujących się sprzedażą popełnia stale powtarzający się błąd, jakim jest skupienie na oferowanym produkcie. Jest to błąd, który skutkuje tym, że Twoja reklama jest nieskuteczna. Kluczową sprawą jest tutaj orientacja na klienta. Powinieneś skupić się na tym, jak dany produkt może pozytywnie wpłynąć na jego sytuację. Ten tzw. język korzyści jest często wykorzystywany przez profesjonalistów trudniących się marketingiem. To tylko niektóre z wielu nowych wiadomości, które przedstawimy Ci podczas szkolenia.
Co zyskasz dzięki temu szkoleniu?
Po ukończeniu kursu bez obaw będziesz w stanie stosować skuteczne techniki sprzedaży w codziennej pracy.
Wśród wielu nowych technik, które poznasz, dowiesz się m.in.:
- na co zwracać uwagę podczas rozmowy z klientem,
- w jaki sposób pozyskiwać nowych klientów,
- jak radzić sobie z obiekcjami klientów,
- jak planować sprzedaż,
- jak optymalizować lejek sprzedażowy,
- jak stosować język korzyści,
- jak wykorzystywać liczne techniki wspomagające sprzedaż,
- jak zmotywować się do pracy.
Zobacz także inne kursy:
Przydatne linki:
- Numer NIP
- Jednoosobowa działalność gospodarcza
- Jak napisać biznesplan
- Jak wybrać najlepsze konto dla firmy?
- Numer REGON
- Spółka cywilna
- Dotacje z Urzędu Pracy na założenie firmy
- Ranking kont bankowych
- Podatek VAT
- Spółka jawna
- Dotacje z UE na otwarcie własnej firmy
- Program do wystawiania faktur
- Składki ZUS
- Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Kto, kiedy i gdzie może założyć firmę
- Faktoring
- Podatek PIT
- Spółka partnerska
- Franczyza
- Dlaczego warto zastrzec znak towarowy?
- Podatek CIT
- Spółka komandytowa
- Działalność nierejestrowana, czyli firma na próbę
- Samozatrudnienie