Kalendarze, wizytówki, ulotki reklamowe - czego może potrzebować Twoja firma w 2021 roku?
Przygotujemy dla Ciebie indywidualny projekt kalendarza oraz materiałów reklamowych
Drukowane materiały reklamowe to nieodłączny element marketingu firm o różnej wielkości i o różnym profilu działalności. Wykorzystywane są zarówno w trakcie bieżącej komunikacji z obecnymi klientami i potencjalnymi klientami, jak też podczas rozmaitych spotkań biznesowych - targów, wystaw i eventów.
Planując skuteczną promocję swojej firmy, w 2021 roku warto postawić na sprawdzone rozwiązania, sięgając przy tym po popularne materiały drukowane. Koniec roku to czas, kiedy wzrasta zainteresowanie produktem, jaki w wielu miejscach wykorzystywany jest przez kolejnych 365 dni. Kalendarz firmowy, zdawać by się mogło, że wypierany przez telefoniczne i komputerowe przypomnienia, nie idzie w zapomnienie. Wręcz przeciwnie - w firmach z różnych branż odgrywa niezwykle ważną rolę.
Kalendarz to gadżet chętnie wykorzystywany do promowania firmy i utrzymywania dobrych relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Opatrzony firmowym logo kalendarz wzmacnia wizerunek danej marki, będąc przy tym praktycznym elementem wyposażenia przestrzeni. To w nim sprawdza się aktualną datę lub zaznacza terminy ważnych spotkań.
Kalendarze fot. chroma.pl
Co kluczowe - zawieszone na ścianie kalendarze będą pracować na korzyść firmy przez cały 2021 rok. Oprócz kalendarzy firmowych, jednym z popularniejszych materiałów reklamowych są niewielkie ulotki. Dwustronne lub składane broszurki oferują olbrzymie możliwości w zakresie kolportażu, dzięki czemu są w stanie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Stosowane w rozmaitych branżach są świetnym nośnikiem informacji o ofercie produktów i usług, choć nie tylko.
Dobrym zabiegiem marketingowym jest umieszczenie na ulotce informacji o promocji przysługującej jej posiadaczowi. Planując inwestycje na marketing, warto pomyśleć również o zamówieniu firmowych wizytówek. Te pełnią ważną rolę w nawiązywaniu biznesowych relacji z klientami i kontrahentami. Umieszczone na nich zwięzłe informacje ułatwiają wymianę kontaktów i mogą przesądzić o dalszej współpracy.
Wizytówki fot. chroma.pl
Atutem wizytówek są również ich poręczne wymiary, dzięki którym bez problemu mieszczą się one w portfelu. Nadchodzący rok stawia przed firmami nowe wyzwania - również w zakresie skutecznej promocji swoich produktów i usług. By wyróżnić się na często konkurencyjnym rynku, warto zadbać o rozpoznawalność biznesu i zlecić przygotowanie porządnych materiałów reklamowych.
Druk cyfrowy i offsetowy wysokiej jakości
Stworzenie oryginalnego projektu i odpowiednie przygotowanie go do druku to nie wszystko. Niemniej istotne w wykonaniu materiałów reklamowych dla firm jest dobór właściwego rodzaju druku. Do najchętniej wykorzystywanych przez drukarnie rodzajów należy druk cyfrowy oraz druk offsetowy.
Druk cyfrowy to technologia umożliwiająca wydruk plików bezpośrednio z pliku wygenerowanego do wersji elektronicznej - pdf. lub nawet doc. Dzięki temu realizacja zleceń na materiały reklamowe możliwa jest niemalże od ręki, co docenią klienci stawiający na krótkie terminy realizacji. Druk cyfrowy stosowany jest zwykle do wydruku projektów o maksymalnej wielkości A3+ - w tym ulotek i wizytówek, których grubość papieru nie przekracza 300g/m2.
Ulotki, fot. chroma.pl
Bardziej złożony od druku cyfrowego jest druk offsetowy, który znajduje zastosowanie przy zleceniach o bardzo dużym nakładzie. Cechuje go wysoka jakość drukowanych projektów - co ma szczególne znaczenie przy złożonych i wymagających projektach, na przykład kalendarzy firmowych.
Chroma.pl - lider drukarni online w Polsce
Wydruk firmowych materiałów reklamowych to spore wyzwanie dla każdego przedsiębiorstwa. By cieszyć się wysokiej jakości kalendarzami, ulotkami czy wizytówkami, warto skorzystać z pomocy profesjonalistów. Obecnie na rynku działa wiele drukarni online, których specjalizacją jest cryfrowy i offsetowy druk różnego rodzaju materiałów reklamowych.
Przy wyborze wykonawcy pod uwagę należy wziąć zakres usług - zarówno podstawowych, jak i niestandardowych. Niezwykle ważny jest też poziom realizacji zamówień. Chroma to pierwsze w Polsce drukarnia internetowa. Jako lider na rynku tworzy kompleksowy sklep internetowy, w którym osoby zamawiające skuteczne materiały reklamowe, mają do swojej dyspozycji niemal nieograniczone możliwości konfiguracji projektów.
Łącząc kompetencje tradycyjnej drukarni z udogodnieniami sklepu internetowego, Chroma zapewnia maksymalnie przejrzyste i dogodne warunki realizacji zleceń. Intuicyjny konfigurator szablonów i szeroka gama rozwiązań pozwalają na stworzenie indywidualnych projektów, idealnie dopasowanych do potrzeb i oczekiwań zamawiającego. Projektowanie materiałów ułatwiają specjalne instruktaże przygotowywania plików. Zamówienia można składać codziennie, 24 godziny na dobę. Nieustannie rozwijany park maszynowy zapewnia niezmiennie wysoką jakość wydruków.
Gotowe biznesplany
Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!
Cena już od: 29 zł
Zobacz listę biznesplanów ›lub
Zleć napisanie wniosku do Urzędu Pracy ›Oceń ten artykuł: