Kampania Google Ads i jej ogromny potencjał reklamowy we współczesnym internecie
Nie ma znaczenie czy użytkownik korzysta z internetu za pomocą komputera, smartfona, tabletu czy telewizora. Reklama Google Ads potrafi wyświetlić się na każdym z tych urządzeń, co pozwala na maksymalizację zasięgu wyświetlenia reklamowanej marki.
Ogromną zaletą kampanii Google Ads jest mnogość kreacji reklamowych dostępnych w ramach tej niesamowitej platformy, jak chociażby:
- reklamy tekstowe
- reklamy graficzne
- reklamy wideo
- reklamy na mapach Google
- reklamy produktowe w sekcji Zakupy Google
Korzystanie z nich umożliwia wyświetlenia reklam między innymi w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google, na stronach partnerów Google, czy też w najpopularniejszej wyszukiwarce video na świecie jaką jest YouTube, z którego aktywnie korzysta 2,3 miliarda użytkowników na całym świecie.
Jakie są możliwości kierowania reklam Google Ads?
Google Ads oferuje niesamowity potencjał w kierowaniu reklam na precyzyjnie wybrane grupy odbiorców. Możemy dokładnie określić użytkowników, którym chcemy wyświetlać reklamy bazując chociażby na danych demograficznych, zainteresowaniach, czy remarketingu, czyli na odbiorach którzy weszli już w interakcję z promowaną witryną internetową.
Platforma pozwala również na kierowanie swojego przekazu reklamowego na strony o konkretnej tematyce, wyselekcjonowane słowa kluczowe, miejsca docelowe, a także wspomniane już wcześniej urządzenia.
Kampanie Google Ads to gwarancja dotarcia do klienta
Reklamy online mogą zwiększyć świadomość promowanej marki nawet o 80%, a kampanie Google Ads z roku na rok cieszą się coraz to większą popularnością. Jej główne zalety to skuteczność w dotarciu do potencjalnego klienta.
Dzięki reklamom Google Ads praktycznie każda firma może niemalże natychmiast dotrzeć do użytkowników internetu, a co za tym idzie wraz z odpowiednim przekazem reklamowym zachęcić takich użytkowników do odwiedzenia reklamowej strony internetowej lub sklepu online, a w konsekwencji do zrobienia zakupów lub zamówienie oferowanej usługi.
Właściwie i w przemyślany sposób realizowana kampania Google Ads pozwala osiągnąć spektakularne wyniki, które przekładają się na rozwój firmy wykorzystującej właśnie ten kanał promocji. O popularności tego rozwiązania świadczyć może fakt, że istnieje ponad 2 miliony kont Google Ads.
W jaki sposób prowadzić skuteczną kampanię Google Ads?
Pomimo tego, że platforma Google Ads jest cyklicznie rozwijana i posiada z każdym kolejnym rokiem coraz to szersze spektrum automatyzacji, to wciąż zdecydowaną większość tych automatyzacji należy traktować bardziej jako ciekawostkę, a nie fundament do realizacji promocji własnej marki w sieci.
Utworzenie kampanii Google Ads z przemyślaną i właściwą strukturą, a także zaawansowaną konfiguracją konta reklamowego, to nadal zajęcie wymagające dużego nakładu pracy oraz czasu. Jest to zdecydowanie złożony proces, do którego nie można przystąpić bez wcześniej ustalonego planu działań, a zwłaszcza bez sprecyzowanego celu kampanii Google Ads.
Cele, które możemy wybrać w ramach kampanii Google Ads, to chociażby:
- zwiększenie sprzedaży,
- kontakt z potencjalnymi klientami, którzy skontaktowali się z firmą wyrażając chęć wybrania oferty,
- zachęcanie do wyrażenia zainteresowania oferowanymi produktami lub usługami poprzez na przykład subskrypcję newslettera,
- zachęcanie użytkowników do odwiedzenia reklamowanej witryny,
- zapoznawanie użytkowników z ofertą firmy, gdy ta wprowadza na rynek nowy produkt,
- zwiększenie liczby instalacji aplikacji i zaangażowania w nią.
Trzeba również pamiętać o zdefiniowaniu grupy odbiorców reklam, czyli osób, do których reklamy będą kierowane oraz przygotowania budżetu reklamowego, który będzie uzależniony od tego, co chcemy promować i jak bardzo popularny jest to produkt bądź usługa. Dalsze kroki to wybór rodzaju kampanii reklamowej, formy reklamy oraz przygotowanie przekazu reklamowego.
Sama konfiguracja to nie wszystko i na tym nie kończą się działania w ramach prowadzenia kampanii reklamowej Google Ads. Każda aktywna kampania wymaga cyklicznej optymalizacji, jeżeli chcemy osiągać jak najlepsze wyniki i dążyć do realizacji wyznaczonego wcześniej celu przy maksymalnym zmniejszaniu kosztu pozyskania klienta.
Postaw na markę Divloy i skuteczne kampanie Google Ads
Jeżeli poszukujesz sposobu na promowanie swojej marki w internecie oraz zwiększenia sprzedaży oferowanych produktów i usług, a także dysponujesz odpowiednią wiedzą, zasobami czasowymi oraz posiadasz odpowiednie umiejętności, to oczywiście możesz samodzielnie spróbować skonfigurować własne reklamy Google Ads.
Musisz wiedzieć jednak, że wiedzę w tym obszarze buduje się na wieloletnim doświadczeniu, dlatego lepiej powierzyć te działania wykwalifikowanym ekspertom i pasjonatom tej dziedziny, którzy spędzili setki godzin na prowadzeniu skutecznych kampanii Google Ads mając wypracowane dobre praktyki, przykładem może być agencja Divloy!
Jesteśmy firmą, która opiera się na prawdziwym doświadczeniu i stale rozwijanej wiedzy od 2010 roku, dlatego też jesteśmy w stanie zaoferować prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych Google Ads.
Wszystkich naszych klientów traktujemy jak partnerów biznesowych, natomiast współpraca z nami i nasze reklamy pozwolą Ci rozwinąć Twój biznes, a w konsekwencji osiągnąć postawiony cel szybciej niż myślisz.
Dowiedz się więcej o tym, w jaki sposób działamy. Nie zwlekaj, skontaktuj się z nami i podejmijmy współpracę, abyśmy mogli wspólnie dotrzeć z Twoją ofertą do tysięcy potencjalnych klientów!
Gotowe biznesplany
Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!
Cena już od: 29 zł
Zobacz listę biznesplanów ›lub
Zleć napisanie wniosku do Urzędu Pracy ›Oceń ten artykuł: