Infolinia: 22 300 51 11  Chcesz założyć firmę? Masz pytania? Zadzwoń!

Performance marketing - nadchodzi era e-marketingu totalnego

Ostatnia aktualizacja: 2021-06-08  |  Średni czas czytania: 02:20
Artykuł promowany
Im większą masz aspirację do zostania liderem w swojej branży, tym bardziej powinieneś podejmować działania w tym obszarze, aby nieustannie rozwijać swój biznes. W tym pomogą Ci wykwalifikowani specjaliści. Dużo jednak zależy od ich podejścia do samego performance marketingu. Dlaczego jest to takie ważne?
Performance marketing - nadchodzi era e-marketingu totalnego

Performance marketing, czyli marketing efektów

Od wszelkich działań oczekujemy jednego – rezultatów. To one właśnie są istotą performance marketingu. Wyjaśniając dokładniej, jest to specyficzny rodzaj reklamy, który koncentruje się na efektywnościowym modelu rozliczeń, w którym płacisz tylko za określone działania wykonane przez użytkowników z Twojej grupy docelowej (np. za kliknięcie w reklamę, wejście na stronę, zakup, rejestrację na webinar, pobranie aplikacji, zapis do newslettera itd.).

Do jego największych zalet możemy zaliczyć: mierzalność, transparentność, elastyczność, szybki efekt i kontrolę nad wydatkami. Ten rodzaj marketingu realizowany jest za pomocą różnych formatów reklamowych i narzędzi, którymi posługują się agencje performance marketingu.

Współpraca z agencją specjalizującą się w performance marketingu

Na wynik finansowy składa się wiele czynników, tak samo jest z wynikami uzyskiwanymi za pomocą performance marketingu – nie tylko pojedyncze kampanie reklamowe determinują sukces sprzedażowy marki. Kluczem jest skrojona na miarę i długofalowa strategia marketingowa, uwzględniająca różnorodne działania efektywnościowe w wielu miejscach w Internecie i na każdym etapie lejka sprzedażowego. Dlaczego?

Ze względu na odbiorców Twojej marki. Obecnie nie ograniczają się oni tylko do Social Mediów czy wyszukiwarki Google, tylko korzystają z wielu kanałów komunikacji. Trzeba być obecnym wszędzie tam, gdzie oni! Nadrzędnym celem każdej agencji jest skuteczne dotarcie do nich z reklamą bez względu na umiejscowienie i sprawienie, aby komunikat był zapamiętywalny, ale przede wszystkim sprzedawał. Wniosek?

Specjaliści z agencji performance marketingu są w stanie przygotować dla Ciebie długofalową strategię sprzedażową online i zaoferują Ci najlepsze rozwiązania efektywnościowe. Ich rekomendacje są poparte doświadczeniem, portfolio i wzajemnie uzupełniającymi się kompetencjami. Znajomość wszystkich niezbędnych narzędzi reklamowych mają w małym palcu!

Agencja performance marketingu może zaproponować Ci pełen wachlarz możliwości efektywnościowych – od SEO/SXO, poprzez media społecznościowe, content marketing, reklamy bannerowe, aż po kampanie Google Ads. Dostęp do sprecyzowanego zespołu usług w modelu 360° to powód, dla którego warto podjąć z nią współpracę. Im więcej dobrych specjalistów pracujących nad ofertą dla Ciebie, tym szersze spojrzenie na Twoje cele biznesowe, a to jest niezwykle istotne.

Performance funkcjonalny, czyli e-marketing totalny

Agencje marketingowe z reguły mają najbardziej właściwe podejście do performance marketingu. Są ukierunkowane na osiąganie konkretnych efektów, kładą nacisk na integrację i spójność wszystkich kanałów promocji marki, nie zapominając o ich koniecznej analizie (pojedynczo i w ujęciu całościowym) i o nieustannej optymalizacji tak, aby osiągać efekty wyznaczone w strategii, niezależnie od zmieniającego się środowiska zewnętrznego.

W ramach takiego właśnie szeroko ujętego, efektywnościowego marketingu digitalowego, wyewoluował performance funkcjonalny. To formuła strategii marketingowej, która zamiast na wybiórczym postrzeganiu ścieżki zakupowej użytkownika, szybkiej sprzedaży i dowiezienia wyników, skupia się na realnym oraz trwałym wzroście Twojego biznesu, co jest istotne w szczególności dla e-commerce. Jednym słowem to holistyczne podejście do performance marketingu, które:

  • jest wzbogacone o pełne zrozumienie marki – jej celów, misji, wizji, grupy docelowej i konkurencji,
  • cechuje się szerszym spojrzeniem na analizę i optymalizację całej ścieżki użytkownika (user experience), a nie tylko na pojedyncze etapy lub działania,
  • umożliwia elastyczny dobór narzędzi i formatów reklamowych,
  • pozwala na skuteczną egzekucję strategii marketingowej zgodnej ze strategią marki i jej komunikacji.

Twoja marka jest obecna w Internecie po to, żeby przynosić zysk i być bardziej widoczna od konkurencji. Na ten sukces składa się wiele czynników, a chcąc je wszystkie przekuć w konkretne działania, warto postawić na partnera strategicznego, który stosuje formułę performance’u funkcjonalnego. To ona gwarantuje holistyczne spojrzenie na Twoją markę i realizację działań efektywnościowych nastawionych sprzedaż i obecność we wszystkich, najbardziej konwertujących kanałach w Internecie.

Gotowe biznesplany

Gotowe biznesplany

Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!

Cena już od: 29 zł

Zobacz listę biznesplanów  ›

lub

Zleć napisanie wniosku do  Urzędu Pracy  ›

Oceń ten artykuł:


Zobacz także artykuły podobne:

Zakładanie
Gotowe biznesplany

Gotowe biznesplany

Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!

Cena już od: 29 zł

Zobacz listę biznesplanów  ›

lub

Zleć napisanie wniosku do   Urzędu Pracy  ›

Przydatne linki: