6krokow.pl - Biznesplany

Twoje pierwsze kroki w biznesie

Czyli wszystko co powinieneś wiedzieć o zakładaniu oraz skutecznym prowadzeniu własnej firmy

Biznesplan Biuro architektoniczne

Biznesplan Biuro architektoniczne

Gotowe biznesplany - partner
Cena: 49 zł
Przeznaczenie: PRZEZNACZENIE DOKUMENTÓW: URZĄD PRACY
Zawartość: ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA: FORMULARZ DE MINIMIS, WNIOSEK (18 STRON, 5600 WYRAZÓW)
PKD główne: 71.11.Z
Warianty:
Standard Premium
Biznesplan w formacie Adobe (.pdf) Biznesplan w formacie Adobe (.pdf)
Brak edytowalnych plików biznesplanu w Word (.doc i .docx) Edytowalne pliki biznesplanu w Word (.doc i .docx)
Brak edytowalnych tabel zestawień finansowych w Excel (.xls i .xlsx) Edytowalne tabele zestawień finansowych w Excel (.xls i .xlsx)
- Jednorazowe Konsultacje mailowe dotyczące aplikowania o środki

Jeśli planujesz otwarcie własnego biura architektonicznego to ten wniosek pomoże Ci w przygotowaniu własnych dokumentów. Proponujemy wniosek do Urzędu Pracy w Wejherowie.

Co zawiera biznesplan:

Nie wiesz jak napisać biznesplan biura architektonicznego ?

Na naszej stronie znajdziesz przykład gotowego biznesplanu w formacie doc i pdf do wglądu i złożenia w urzędzie pracy.Idealna pomoc dla osoby, która ma taki wniosek do złożenia. Przykładowy i wypełniony wniosek jest dużym ułatwieniem i pomocą w procesie tworzenia wniosku na własne potrzeby. Wniosek biznesplanu krok po kroku napisany przez specjalistę.Napisz profesjonalny biznesplan sam, dzięki gotowemu wzorowi który możesz pobrać z naszej  strony.

Biznesplan biuro architektoniczne - jak go napisać i od czego zacząć?

JEŻELI JESTEŚ ARCHITEKTEM LUB PROJEKTANTEM I CHCESZ OTWORZYĆ WŁASNE BIURO ARCHITEKTONICZNE/PROJEKTOWE, MOŻESZ SKORZYSTAĆ Z PRZYKŁADOWEGO WNIOSKU DO URZĘDU PRACY W CELU PRZYGOTOWANIA NA ICH PODSTAWIE WŁASNYCH DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH.Oferowane dokumenty to gotowy przykładowy wniosek do urzędu pracy w Wejherowie, dotycząca działalności biura oferującego usługi architektoniczne i projektowania wnętrz. Dokumentacja umożliwia przygotowanie własnych dokumentów w celu ubiegania się o środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej z dowolnego urzędu pracy.Jest to kompletna dokumentacja jaka została złożona w urzędzie pracy w Wejherowie.Miasto prowadzenia działalności to Rumia.Dzięki sporządzonym dokumentom wnioskodawca otrzymał dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej w wysokości 21000,00 zł.Wnioskodawca będzie prowadził działalność związaną z tworzeniem projektów, głównie będą to projekty architektoniczne i wnętrzarskie. Firma będzie prowadzona na terenie Rumii. 

Zakres planowanej działalności:

  • pomoc w doborze terenu pod inwestycje,
  • sporządzanie szkicu zapotrzebowania klienta,
  • oszacowanie kosztów realizacji na podstawie wstępnego szkicu,
  • sporządzanie projektu koncepcyjnego dla klienta, który naniesie swoje uwagi i zmiany,
  • sporządzanie opracowań na podstawie koncepcji i szkicu i uzgodnień z branżystami,
  • sporządzania projektu budowlanego na podstawie projektu koncepcyjnego + uzgodnień z branżystami,
  • reprezentacja klienta przed urzędami po złożeniu i w trakcie sporządzania projektu budowlanego,
  • pomoc na etapie realizacji inwestycji w uzyskaniu niezbędnych pozwoleń,
  • sporządzanie projektu wykonawczego i powykonawczego,
  • udział w konkursach dla deweloperów, inwestorów prywatnych jak również dla inwestorów państwowych.
  •  

    W skład oferty wchodzą następujące dokumenty:

  • Wniosek (18 stron, 5600 wyrazów)
  • Formularz deminimis (7 stron)
  •  

    Dokumenty zawierają m.in. następujące elementy:

    1. WNIOSEK
  • informacja o wnioskodawcy,
  • dane dotyczące podejmowanej działalności gospodarczej,
  • opis przedsięwzięcia,
  • zasięg rynku zbytu,
  • analiza konkurencji,
  • czy w planowanej działalności występuje sezonowość popytu?
  • pozyskiwanie klientów, formy promocji, częstotliwość ich wykorzystania,
  • dostawcy surowców, towarów. czy podjęto jakieś wstępne umowy, ustalenia warunki zaopatrzenia?
  • czy do założenia lub prowadzenia planowanej działalności gospodarczej wymagane są dodatkowe wpisy, zezwolenia pozwolenia, licencje, koncesje, itp.
  • kalkulacja kosztów,
  • szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania,
  • przewidywane efekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej przez okres pierwszych 12 miesięcy.
  •  WSZYSTKIE DOKUMENTY ZOSTAŁY PRZYGOTOWANE ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ASPEKTY MERYTORYCZNE ORAZ FORMALNE. MASZ PEWNOŚĆ ŻE PRZY ICH TWORZENIU ZWRACALIŚMY SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ICH ZGODNOŚĆ Z WYMAGANIAMI URZĘDU ORAZ ZAPISAMI REGULAMINU.DOKUMENTACJA ZOSTAŁA SPORZĄDZONA W SPOSÓB KTÓRY MAKSYMALIZUJE SZANSE WNIOSKODAWCY NA POZYSKANIE DOTACJI.