Co powinien zawierać audyt SEO?

Ostatnia aktualizacja: 2022-04-14  |  Średni czas czytania: 02:32
Artykuł reklamowy
Co powinien zawierać audyt SEO i jakie wynikają z niego korzyści dla właściciela strony internetowej, portalu czy sklepu online? Audyt SEO, przeprowadzony przez ekspertów, pozwoli Ci zorientować się w kondycji Twojego serwisu WWW. Przy użyciu profesjonalnych narzędzi, takich jak m.in. Google Search Console, a także specjalistycznej wiedzy, fachowcy zorientują się, jak zwiększyć widoczność Twojej firmy w sieci i przyciągnąć do Ciebie więcej użytkowników.
Co powinien zawierać audyt SEO?

Kompleksowy audyt strony WWW pozwoli Ci na analizę witryny, jej budowy, linkowania, treści czy nawet prędkości działania. Wszystko to wskaże problemy, których usunięcie poprawi widoczność strony internetowej i stanie się ona przyjaźniejsza dla algorytmów Google. To z kolei poskutkuje wyświetlaniem jej wyżej w wynikach wyszukiwania, większą liczbą odwiedzin i - co najważniejsze - wzrostem zysków.

Co powinien zawierać audyt SEO?

Analiza strony internetowej pod kątem SEO jest niezwykle ważna, konkurencja w internecie jest bowiem coraz większa, co wpływa też na trudności z promowaniem serwisów. Płatne kampanie są krótkotrwałe i często nie przynoszą oczekiwanych efektów, adekwatnych do wkładanych w nie środków.

Odpowiednią promocję strony zapewnić mogą natomiast audyty SEO, pozwalające na dostosowanie witryny do aktualnych wymagań algorytmów Google. Optymalizacja strony poprawia jej widoczność, aby jednak do tego doszło, niezbędne jest najpierw przeanalizowanie aktualnej pozycji portalu. Właśnie od tego rozpoczyna się historia audytów SEO, a prawdziwi fachowcy łączą to jeszcze ze sprawdzeniem historii domeny.

Po zorientowaniu się, jaka jest kondycja strony, specjaliści analizują sytuacją pod kątem słów kluczowych. Są to frazy, po wpisaniu których witryna powinna wyświetlać się w wyszukiwarce - im wyższe zajmie miejsce, tym lepiej dla Ciebie.

Pozycjonowaniu strony internetowej towarzyszy także optymalizowanie stron docelowych i szybkość działania serwisu. Dobrze przygotowane treści i sprawne działanie sprzyjają pozycji witryny, a także pozytywnie oddziałują na potencjalnych klientów. Internauci bowiem nie należą do szczególnie cierpliwych i długie ładowanie może iść zrazić. 

Wykonywanie audytu SEO nie może obejść się także bez analizy historii strony pod kątem potencjalnego wpływu na algorytmy. Istotne jest też wykonanie analizy widoczności i historii uwzględniającej aktualizacje.

Oprócz wymienionych wyżej kwestii jest jeszcze cały szereg działań, dzięki którym dowiesz się o Twojej stronie wszystkiego. Analizowana jest np. mapa witryny, sprawdzane linkowanie wewnętrzne, przekierowania, indeksacja, przypadki duplikowania zawartości i cała struktura serwisu. Więcej szczegółów na temat tego, co powinien zawierać audyt SEO, a także profesjonalistów gotowych go dla Ciebie przeprowadzić, znajdziesz pod tym linkiem. Przekonaj się sam, jak niewiele kosztuje audyt SEO, a jak niesamowite mogą być jego efekty.

Profesjonalny audyt strony WWW to nie tylko praca w Twoim serwisie

Aby być wysoko w wynikach wyszukiwania Google, konieczne jest wykonanie zarówno prac na stronie, jak i poza nią. Te dwa sektory fachowo nazywają się "on-site" oraz "off-site". Druga z wymienionych kategorii dotyczy np. linkowania zewnętrznego, ale nie tylko. Podobnie jak w tradycyjnych działaniach promocyjnych, pozycja marki w znacznej mierze zależy od kondycji rynku i konkurentów. Przeprowadzony audyt powinien więc zakładać również analizę konkurencji.

Oprócz audytu SEO ważna jest też analiza konkurencji

Audyt SEO sklepu internetowego czy innego typu strony powinien zawierać analizę 2-4 głównych konkurentów, działających w tej samej branży. Pozwala to fachowcom na opracowanie strategii, dzięki której Twoja witryna wyprzedzi rywali, dzięki czemu będziesz miał szansę stać się prawdziwym liderem. 

Na co możesz liczyć po audycie SEO?

Jeśli chcesz poprawić swoją widoczność w wyszukiwarce Google, powinieneś zgłosić się po pomoc do doświadczonych profesjonalistów, takich jak zespół Zgred.pl. Z ich pomocą liczyć możesz na kompleksowe działania, które dadzą Ci spójny obraz sytuacji i pozwolą spojrzeć na swoją stronę z zupełnie nowej perspektywy. Zrozumiesz, co powinien zawierać audyt SEO i do czego on prowadzi.

SEO audyt ma sprawić, że Twoja firma będzie więcej zarabiać i jeszcze szybciej się rozwijać. Po przeprowadzonym audycie SEO dowiesz się, co robić, aby Twoja strona pojawiała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania danych fraz. Dzięki temu znajdzie ją więcej użytkowników, którzy mogą zostać Twoimi klientami. Podobnie jak w tradycyjnym biznesie - większy ruch, to wyższe zyski.

Audyt strony internetowej to inwestycja, która Ci się opłaci

Profesjonalny audyt SEO to inwestycja w przyszłość strony, biznesu i całej marki. Dzięki niemu zadbasz lepiej o serwis i pod okiem ekspertów będziesz miał szansę wypromować go na rynku. Sprawne działanie i dobre pozycjonowanie, połączone z bogatą i atrakcyjną ofertą, bez wątpienia przyciągnie do Ciebie jeszcze więcej klientów. Z tego miejsca już prosta droga do poszerzania wpływów, intensywnego rozwoju i pozostawienia konkurencji daleko w tyle.

Gotowe biznesplany

Gotowe biznesplany

Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!

Cena już od: 29 zł

Zobacz listę biznesplanów  ›

lub

Zleć napisanie wniosku do  Urzędu Pracy  ›

Oceń ten artykuł:


Zobacz także artykuły podobne:

Gotowe biznesplany

Gotowe biznesplany

Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!

Cena już od: 29 zł

Zobacz listę biznesplanów  ›

lub

Zleć napisanie wniosku do   Urzędu Pracy  ›

Przydatne linki: