Dlaczego warto wybrać Shopify dla sklepu online?
1. Wsparcie w prowadzeniu e-sklepu na Shopify
Jedną z najczęściej wymienianych zalet tej platformy CMS jest obsługa klienta, która wręcz przyciąga swoją pasją i chęcią pomocy. Shopify oferuje profesjonalne wsparcie techniczne 24/7, z przedstawicielami tego systemu można skontaktować się zarówno telefonicznie, jak i mailowo oraz za pomocą czatu. Dużą zaletą jest również fakt, że oprócz standardowego centrum pomocy, Shopify prowadzi forum dyskusyjne, na którym można znaleźć wiele przydatnych wskazówek.
Ponadto sklepy na Shopify uruchamiają i wdrażają już polskie agencje, które nie tylko doradzą ci jak rozwijać e-sklep na tej platformie, ale nawet go za ciebie zbudują. Decydując się na współpracę z taką firmą, możesz więc liczyć nie tylko na wsparcie centrum pomocy Shopify, ale właśnie polskojęzycznej agencji, która zaprojektuje dla ciebie prosty w obsłudze i przyjemny wizualnie e-sklep, a także (jeśli chcesz) zaopiekuje się nim.
2. Łatwa, intuicyjna obsługa sklepu Shopify
Shopify jest przede wszystkim niezwykle łatwy w obsłudze, z panelem zarządzania sklepem powinieneś sobie poradzić, nawet jeśli jest to twoja pierwsza strona internetowa w życiu. Shopify to także doskonała wydajność witryny, która przekłada się na większą liczbę zakupów w twoim e-sklepie.
3. Sklep na Shopify daje poczucie bezpieczeństwa
Dzięki certyfikatowi SSL EV sklep internetowy na Shopify daje klientom poczucie bezpieczeństwa, informuje ich o tym „zielona kłódka” obok adresu twojej witryny. Ponadto środki bezpieczeństwa w Shopify są bardziej badane niż w większość firm, ta platforma e-commerce wykorzystuje najnowocześniejsze systemy szyfrowania informacji.
4. Dzięki Shopify możesz sprzedawać na wielu kanałach
Kolejna zaleta sklepu internetowego na Shopify to możliwość sprzedaży towarów w różnych miejscach. Dzięki temu oprogramowaniu, jednym kliknięciem możesz uruchomić sprzedaż na Facebook Shop, Facebook Messenger, Amazon czy Pinterest. Ponadto ten CMS pomaga ujednolicić wszystkie twoje zapasy, sprzedany w jednym miejscu produkt zredukuje ilość dostępnych sztuk w pozostałych aplikacjach. To ogromne ułatwienie, szczególnie dla dużych sklepów z obszerną bazą towarową. Ponadto dzięki systemowi POS możesz zintegrować e-sklep na Shopify ze swoim sklepem stacjonarnym, a tym samym wygodnie zarządzać sprzedażą, zapasami i danymi klientów.
5. Shopify – oprogramowanie przyjazne pozycjonowaniu
Shopify w przeciwieństwie do niektórych popularnych CMS-ów ma dobre możliwości optymalizacji pod kątem SEO, dzięki czemu twój e-sklep, stworzony na tym oprogramowaniu może w krótkim tempie pojawić się wysoko w wynikach wyszukiwania Google. Niezbędnym elementem optymalizacji strony internetowej, również sklepu online, jest wprowadzenie ciekawych i skutecznych opisów produktów, kategorii oraz dodanie poprawnych tagów, co umożliwia właśnie oprogramowanie Shopify. Wystarczy, że wejdziesz na kartę edycji kategorii i dokonasz korekty title czy wpiszesz wcześniej przygotowany meta description. Decydując się na sklep internetowy na Shopify będziesz mógł także bez problemu zmienić adres URL kategorii lub produktu na bardziej przyjazny pozycjonowaniu.
6. Sklep Shopify na każdą kieszeń
Oferta abonamentowa Shopify to kilka pakietów cenowych, między którymi możesz się swobodnie przełączać. Najtańszy kosztuje 29 dolarów miesięcznie, nie jest to mało (w porównaniu z innymi popularnymi platformami e-commerce), jednak zdecydowanie opłaca się tyle wydać na tak funkcjonalne oprogramowanie. Co prawda istnieją jeszcze dwa tańsze pakiety cenowe, jednak nie obejmują one budowy sklepu a tylko zapewniają narzędzia do prowadzenia sprzedaży na Facebook’u. Warto również pamiętać, że decydując się na roczny abonament, można liczyć na zniżkę w wysokości 10%.
7. Dostęp do analiz i raportów Shopify
Shopify to przede wszystkim platforma e-commerce, która znacznie ułatwi zarządzanie twoim biznesem. Dzięki analizom i raportom będziesz mógł sprawdzić ostatnią aktywność sklepu, uzyskać przydatne informacje o odwiedzających czy analizować szybkość działania strony i transakcje.
Podsumujmy więc, czy warto zdecydować się na sklep internetowy Shopify? Naszym zdaniem jak najbardziej tak, ten CMS za dość przyzwoitą kwotę umożliwi ci stworzenie łatwego w obsłudze, przyjaznego dla użytkownika sklepu internetowego, którym będziesz mógł z przyjemnością zarządzać. Warto również rozważyć opcję współpracy z agencją Shopify, która zajmie się twoim e-sklepem, podczas gdy ty będziesz mógł skupić się na dalszym rozwoju biznesu.
Gotowe biznesplany
Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!
Cena już od: 29 zł
Zobacz listę biznesplanów ›lub
Zleć napisanie wniosku do Urzędu Pracy ›Oceń ten artykuł: