Pillar pages - strategia, od której powinieneś zacząć

Ostatnia aktualizacja: 2023-03-27  |  Średni czas czytania: 01:17
Artykuł reklamowy
Poznaj strategię, która jest niezbędna do napędzania ruchu na Twojej witrynie internetowej. Sprawdź, dlaczego powinieneś wdrożyć pillar pages w swoją strategię marketingową.
Pillar pages - strategia, od której powinieneś zacząć

Co to jest pillar page?

Pillar page to kompleksowy przegląd nadrzędnego tematu, który skupia się na wielu aspektach tego samego wątku. Służy jako strona kotwicowa dla powiązanych tematów i pomaga wyszukiwarkom zrozumieć, które elementy treści są najbardziej istotne dla danego zapytania. Oznacza to, że gdy klienci szukają czegoś konkretnego, strona filarowa z większym prawdopodobieństwem pojawi się w wynikach wyszukiwania niż pojedyncze strony z jednym lub dwoma powiązanymi słowami kluczowymi. Więcej informacji wraz z przykładami możecie znaleźć na stronie https://marcinkordowski.com/pillar-pages/. Autor bardzo szczegółowo podchodzi do tego tematu, rozkładając go na czynniki pierwsze.

Czym jest strategia pillar pages?

Strategia pillar pages to skuteczny sposób na ustrukturyzowanie treści tak, aby była ona łatwo odnajdywana przez wyszukiwarki takie, jak Google czy Bing. Tworząc jedną stronę, która szczegółowo omawia wszystkie aspekty Twojego tematu, upewniasz się, że ludzie, którzy szukają konkretnych informacji związanych z tym tematem, mają do nich łatwy dostęp. Zapewnia to również, że wszystkie powiązane treści są zorganizowane w jednym miejscu, więc czytelnicy mogą znaleźć wszystkie potrzebne informacje szybko i łatwo, bez konieczności przeskakiwania ze strony na stronę.

Czym są klastry tematyczne?

Klastry tematyczne to zestawy stron internetowych skupionych wokół konkretnego tematu lub zagadnienia. Pomagają one organizować treści w grupy oparte na wspólnych tematach lub ideach, ułatwiając czytelnikom szybkie i łatwe znalezienie powiązanych treści. Na przykład, jeśli prowadzisz blog o odżywianiu sportowym, możesz stworzyć kilka różnych klastrów tematycznych wokół tematów takich jak odżywianie przed treningiem, odżywianie po treningu, wskazówki dotyczące nawodnienia i porady dotyczące spożycia białka. Organizując swoje treści w ten sposób, ułatwiasz czytelnikom znalezienie dokładnie tego, czego szukają, bez konieczności przeszukiwania niepowiązanych artykułów lub postów.

Podsumowując

Strony filarowe i klastry tematyczne są potężnymi narzędziami, gdy są prawidłowo wykorzystywane w każdej strategii marketingu cyfrowego. Nie tylko sprawiają, że znalezienie odpowiednich informacji jest szybsze i łatwiejsze dla potencjalnych klientów, ale także pomagają zwiększyć rankingi SEO poprzez dostarczanie kompleksowych informacji na określone tematy, jednocześnie organizując powiązane informacje w znaczące grupy za pomocą klastrów tematycznych. Jeśli chcesz, aby Twoja strona lub firma wyróżniała się w sieci, rozważ włączenie pillar pages.

Gotowe biznesplany

Gotowe biznesplany

Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!

Cena już od: 29 zł

Zobacz listę biznesplanów  ›

lub

Zleć napisanie wniosku do  Urzędu Pracy  ›

Oceń ten artykuł:


Zobacz także artykuły podobne:

Gotowe biznesplany

Gotowe biznesplany

Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!

Cena już od: 29 zł

Zobacz listę biznesplanów  ›

lub

Zleć napisanie wniosku do   Urzędu Pracy  ›

Przydatne linki: