Rodzaje namiotów reklamowych - jakie produkty z tego zakresu oferują producenci?

Ostatnia aktualizacja: 2023-06-26  |  Średni czas czytania: 01:28
Artykuł reklamowy
Każdy event, niezależnie od tego gdzie ma on miejsce, potrzebuje odpowiedniej oprawy wizualnej. Oprócz sceny, punktów gastronomicznych i innych atrakcji, niezbędne okazują się również elementy odpowiadające za treści sponsorskie. To bardzo istotny punkt całej imprezy, gdyż to właśnie dzięki sponsorom możliwa jest organizacja każdego większego wydarzenia.
Rodzaje namiotów reklamowych - jakie produkty z tego zakresu oferują producenci?

Dość znaczącą częścią takiej oprawy są namioty reklamowe. Cechuje je przede wszystkim uniwersalność, a to z uwagi na opcję rozłożenia ich zarówno w hali, jak i na otwartej przestrzeni. Z jednej strony, są one odpowiedzialne za ochronę uczestników przed złymi warunkami atmosferycznymi. Z drugiej natomiast, pełnią świetną funkcję reklamową i przyciągają wzrok każdego, kto koło nich przechodzi. Takie namioty mogą jednak występować w różnych formach. W poniższym tekście postaramy się opisać poszczególne rodzaje tych jakże ważnych elementów oprawy. Zapraszamy!

Namioty ekspresowe – stały uczestnik imprez plenerowych

To bez wątpienia najczęściej wybierany przez klientów produkt. Noszą one również nazwę namiotów stelażowych, co lepiej odzwierciedla ich wygląd. Są one przede wszystkim najbardziej uniwersalne i mogą posłużyć przeróżnym celom. Z takich namiotów korzysta się na imprezach plenerowych i targach, gdzie zazwyczaj służą jako stoiska, sklepiki czy miejsca wypoczynku. Niemniej jednak, bardzo często używają ich również sportowcy, głównie biorący udział w wyścigach samochodowych. Przyjeżdżając na trasę rajdu, każdy z zawodników rozkłada w wyznaczonym miejscu namiot ze swoim logo, który zakryje podczas przerwy zarówno całą ekipę, jak i co najważniejsze samochód.

Namioty takie rozkłada się niemal w mgnieniu oka. Dzięki całkowitej uniwersalności, namiot stelażowy może być w zależności od wymagań klienta w pełni zabudowany lub stanowić otwartą przestrzeń na bokach. Może się wydawać, iż takie namioty są mało wytrzymałe. Nic bardziej mylnego – ich konstrukcja może wytrzymać podmuchy wiatru sięgające nawet 50 km/h.

Namioty dmuchane – idealne do zwrócenia uwagi

Stałociśnieniowe namioty reklamowe wyróżniają się z pewnością charakterystycznym wyglądem. Konstrukcja takiego namiotu dmuchanego jest mocno unikatowa, a każdy z tych produktów wcale nie musi wyglądać tak samo. Dzięki swojej solidnej budowie, takie namioty będą doskonałym rozwiązaniem na imprezy plenerowe. Ich obecność pozwoli uchronić uczestników przed nagle zmieniającymi się warunkami atmosferycznymi, a żaden wiatr czy deszcz nie będą stanowiły dla nich najmniejszego zagrożenia. Cechuje je natomiast ogromna przestrzeń reklamowa, którą wykorzystując w odpowiedni sposób, klient z pewnością zwróci na siebie uwagę w czasie trwania eventu. Odznacza je brak konieczności stałego podpięcia do prądu, z uwagi na obecność wewnątrz materiału balonu z folii, szczelnie trzymającego powietrze.

Drugą grupą namiotów dmuchanych są namioty wentylatorowe. Mogą posiadać różnorodne kształty, co daje im pełną unikatowość podczas eventów. Jak sama nazwa mówi, są wyposażone w wentylator, którego zadaniem jest podawać powietrze do struktury materiału i w ten sposób nadać mu odpowiedniego kształtu.

Gotowe biznesplany

Gotowe biznesplany

Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!

Cena już od: 29 zł

Zobacz listę biznesplanów  ›

lub

Zleć napisanie wniosku do  Urzędu Pracy  ›

Oceń ten artykuł:


Zobacz także artykuły podobne:

Gotowe biznesplany

Gotowe biznesplany

Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!

Cena już od: 29 zł

Zobacz listę biznesplanów  ›

lub

Zleć napisanie wniosku do   Urzędu Pracy  ›

Przydatne linki: