
Gotowy, przykładowy biznesplan:
ANIMACJE NA EVENTACH

Standard | Premium |
---|---|
Edytowalne pliki zgodne z opisem produktu (w popularnych formatach: .doc / .docx / .pdf / .xlsx) | Edytowalne pliki zgodne z opisem produktu (w popularnych formatach: .doc / .docx / .pdf / .xlsx) |
- | Kurs internetowy: Pozyskiwanie dotacji z Urzędu Pracy / Przygotowywanie Biznesplanu (Więcej o kursie znajdziesz tutaj) |
Informacje na temat biznesplanu:
Co zawiera nasz biznesplan
Obecnie na rynku można zauważyć duże zapotrzebowanie na organizowanie zarówno animacji, jak i rozrywek dla dzieci. Wielu rodziców poszukuje doświadczonych oraz odpowiedzialnych i wykwalifikowanych firm świadczących tego typu usługi na różnego rodzaju eventach. W związku ze wzrostem popytu na organizowanie czasu dla dzieci na weselach, urodzinach itp., branża animacji dla dzieci jest atrakcyjna. Przygotowany przez profesjonalistów wzór wniosku ułatwi Ci i pomoże skompletować własną dokumentację aplikacyjną. Wypełniony biznesplan i wnioski będzie trzeba tylko zanieść do odpowiedniego Urzędu Pracy.
Firma opisana w przykładowym biznesplanie będzie zajmowała się organizacją animacji oraz rozrywek dla dzieci na różnego rodzaju eventach. W zakresie usług oferowanych przez firmę znajdą się przede wszystkim świecące dekoracje, dmuchane zamki, fontanna z czekolady oraz fotobudka. Usługi będą świadczone przede wszystkim na weselach.
Biznesplan składa się z następujących dokumentów:
- Wniosek
- kwota wnioskowanych środków,
- charakterystyka wnioskodawcy,
- charakterystyka planowanego przedsięwzięcia,
- opis planowanej działalności gospodarczej,
- opis planowanej działalności gospodarczej,
- kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej,
- źródła ich finansowania oraz szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania,
- zabezpieczenie.
- Plan przedsięwzięcia
- Osobisty kwestionariusz informacyjny
- Nazwisko i imię oraz adres zamieszkania.
- Wiek i stan cywilny,
- Wykształcenie - zawód wyuczony, zawód wykonywany,
- Zawód i miejsce zatrudnienia współmałżonka.
- Przebieg twojego zatrudnienia.
- Czy kierowałeś już zespołem ludzi?
- Czy miałeś do czynienia z prowadzeniem działalności gospodarczej na własny rachunek?
- Jakie masz doświadczenie związane z planowanym przedsięwzięciem?
- Czy posiadasz kwalifikacje do prowadzenia działalności gospodarczej, którą zamierzasz uruchomić?
- Ile osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym?
- Jaki jest miesięczny dochód twojej rodziny, jaki posiadasz majątek?
- Lokalizacja przedsięwzięcia
- Gdzie, dlaczego w danym miejscu zlokalizowane będzie przedsięwzięcie?
- Forma własności lokalu - własny, wynajęty.
- W przypadku najmu lokalu prosimy o podanie okresu na jaki jest podpisana umowa, wysokość czynszu.
- Stan techniczny lokalu (planowane remonty: przewidywane terminy i koszty).
- Powierzchnia lokalu w metrach kw. (powierzchnia produkcyjna, magazynowa, handlowa, biurowa).
- W przypadku działalności handlowej i usługowej określić usytuowania względem głównych szlaków komunikacyjnych i handlowych.
- Ocena rynku
- Kto będzie dostawcą twoich surowców lub towarów.
- Kto będzie korzystał z twojej produkcji, usług, sprzedaży.
- Z jakich obszarów możesz przyciągnąć klientów?
- Struktura ludności na tych terenach (robotnicy, ludność wiejska i inne).
- Jakie dochody powinni mieć twoi klienci?
- Liczba mieszkańców miejscowości, dzielnicy, wsi gdzie będzie zlokalizowane przedsięwzięcie.
- Czy uważasz, że twoje przedsięwzięcie zdobędzie wystarczająco duży rynek, aby było opłacalne?
- Konkurencja
- Czy konkurencja na twoim rynku jest duża, wymień swoich konkurentów?
- Czy takie same lub podobne przedsięwzięcia ostatnio odeszły z rynku (zbankrutowały)?
- Plan wejścia na rynek
- Jakich metod będziesz używał aby sprzedać swoje produkty, usługi, towar?
- Jak będziesz reklamował swoją działalność?
- Dlaczego uważasz, że klienci będą korzystać z twoich usług?
- Czym zamierzasz konkurować - ceną czy jakością?
- Jak zamierzasz ustalać ceny?
- Czy będziesz zatrudniał pracowników?
- Analiza finansowa przedsięwzięcia
- Ile pieniędzy będziesz potrzebował, aby rozpocząć działalność?
- Jak zamierzasz je zdobyć?
- Jakie będą koszty i dochody prowadzonej działalności - dołącz wypełnioną kalkulację dochodów i kosztów?
- Czy i w jakim okresie Twoja działalność będzie przynosiła zysk?
- Jak zamierzasz rozwiązać problem księgowości?
- Co już zrobiłeś, aby rozpocząć działalność gospodarczą, jakie poniosłeś koszty?
- Ryzyko
- Jakie są potencjalne ryzyka, które mogą przyczynić się do upadku planowanej działalności i jakie działania zaradcze podejmiesz, aby te ryzyka ograniczyć lub wyeliminować?
- Zadania prawne
- Jaką formę prawną będzie miała twoja działalność?
- Czy będziesz potrzebował specjalnych zezwoleń?
- Osobisty kwestionariusz informacyjny
Biznesplan został opracowany na potrzeby wniosku do Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach. Możesz go wykorzystać na własne potrzeby i złożyć w innym urzędzie na terenie całej Polski.
Dokumenty przygotowaliśmy w sposób staranny, biorąc pod uwagę wszelkie aspekty merytoryczne i formalne. Są one zgodne z wymaganiami urzędu i sporządzone w taki sposób, aby zwiększyć Twoje szanse na uzyskanie dotacji.