Gotowy, przykładowy biznesplan:
ANIMACJE NA EVENTACH
Standard | Premium |
---|---|
Edytowalne pliki zgodne z opisem produktu (w popularnych formatach: .doc / .docx / .pdf / .xlsx) | Edytowalne pliki zgodne z opisem produktu (w popularnych formatach: .doc / .docx / .pdf / .xlsx) |
- | Kurs internetowy: Pozyskiwanie dotacji z Urzędu Pracy / Przygotowywanie Biznesplanu (Więcej o kursie znajdziesz tutaj) |
Informacje na temat biznesplanu
Co zawiera nasz biznesplan
Obecnie na rynku można zauważyć duże zapotrzebowanie na organizowanie zarówno animacji, jak i rozrywek dla dzieci. Wielu rodziców poszukuje doświadczonych oraz odpowiedzialnych i wykwalifikowanych firm świadczących tego typu usługi na różnego rodzaju eventach. W związku ze wzrostem popytu na organizowanie czasu dla dzieci na weselach, urodzinach itp., branża animacji dla dzieci jest atrakcyjna. Przygotowany przez profesjonalistów wzór wniosku ułatwi Ci i pomoże skompletować własną dokumentację aplikacyjną. Wypełniony biznesplan i wnioski będzie trzeba tylko zanieść do odpowiedniego Urzędu Pracy.
Firma opisana w przykładowym biznesplanie będzie zajmowała się organizacją animacji oraz rozrywek dla dzieci na różnego rodzaju eventach. W zakresie usług oferowanych przez firmę znajdą się przede wszystkim świecące dekoracje, dmuchane zamki, fontanna z czekolady oraz fotobudka. Usługi będą świadczone przede wszystkim na weselach.
Biznesplan składa się z następujących dokumentów:
- Wniosek
- kwota wnioskowanych środków,
- charakterystyka wnioskodawcy,
- charakterystyka planowanego przedsięwzięcia,
- opis planowanej działalności gospodarczej,
- opis planowanej działalności gospodarczej,
- kalkulacja kosztów związanych z podjęciem działalności gospodarczej,
- źródła ich finansowania oraz szczegółowa specyfikacja wydatków do poniesienia w ramach dofinansowania,
- zabezpieczenie.
- Plan przedsięwzięcia
- Osobisty kwestionariusz informacyjny
- Nazwisko i imię oraz adres zamieszkania.
- Wiek i stan cywilny,
- Wykształcenie - zawód wyuczony, zawód wykonywany,
- Zawód i miejsce zatrudnienia współmałżonka.
- Przebieg twojego zatrudnienia.
- Czy kierowałeś już zespołem ludzi?
- Czy miałeś do czynienia z prowadzeniem działalności gospodarczej na własny rachunek?
- Jakie masz doświadczenie związane z planowanym przedsięwzięciem?
- Czy posiadasz kwalifikacje do prowadzenia działalności gospodarczej, którą zamierzasz uruchomić?
- Ile osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym?
- Jaki jest miesięczny dochód twojej rodziny, jaki posiadasz majątek?
- Lokalizacja przedsięwzięcia
- Gdzie, dlaczego w danym miejscu zlokalizowane będzie przedsięwzięcie?
- Forma własności lokalu - własny, wynajęty.
- W przypadku najmu lokalu prosimy o podanie okresu na jaki jest podpisana umowa, wysokość czynszu.
- Stan techniczny lokalu (planowane remonty: przewidywane terminy i koszty).
- Powierzchnia lokalu w metrach kw. (powierzchnia produkcyjna, magazynowa, handlowa, biurowa).
- W przypadku działalności handlowej i usługowej określić usytuowania względem głównych szlaków komunikacyjnych i handlowych.
- Ocena rynku
- Kto będzie dostawcą twoich surowców lub towarów.
- Kto będzie korzystał z twojej produkcji, usług, sprzedaży.
- Z jakich obszarów możesz przyciągnąć klientów?
- Struktura ludności na tych terenach (robotnicy, ludność wiejska i inne).
- Jakie dochody powinni mieć twoi klienci?
- Liczba mieszkańców miejscowości, dzielnicy, wsi gdzie będzie zlokalizowane przedsięwzięcie.
- Czy uważasz, że twoje przedsięwzięcie zdobędzie wystarczająco duży rynek, aby było opłacalne?
- Konkurencja
- Czy konkurencja na twoim rynku jest duża, wymień swoich konkurentów?
- Czy takie same lub podobne przedsięwzięcia ostatnio odeszły z rynku (zbankrutowały)?
- Plan wejścia na rynek
- Jakich metod będziesz używał aby sprzedać swoje produkty, usługi, towar?
- Jak będziesz reklamował swoją działalność?
- Dlaczego uważasz, że klienci będą korzystać z twoich usług?
- Czym zamierzasz konkurować - ceną czy jakością?
- Jak zamierzasz ustalać ceny?
- Czy będziesz zatrudniał pracowników?
- Analiza finansowa przedsięwzięcia
- Ile pieniędzy będziesz potrzebował, aby rozpocząć działalność?
- Jak zamierzasz je zdobyć?
- Jakie będą koszty i dochody prowadzonej działalności - dołącz wypełnioną kalkulację dochodów i kosztów?
- Czy i w jakim okresie Twoja działalność będzie przynosiła zysk?
- Jak zamierzasz rozwiązać problem księgowości?
- Co już zrobiłeś, aby rozpocząć działalność gospodarczą, jakie poniosłeś koszty?
- Ryzyko
- Jakie są potencjalne ryzyka, które mogą przyczynić się do upadku planowanej działalności i jakie działania zaradcze podejmiesz, aby te ryzyka ograniczyć lub wyeliminować?
- Zadania prawne
- Jaką formę prawną będzie miała twoja działalność?
- Czy będziesz potrzebował specjalnych zezwoleń?
- Osobisty kwestionariusz informacyjny
Biznesplan został opracowany na potrzeby wniosku do Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach. Możesz go wykorzystać na własne potrzeby i złożyć w innym urzędzie na terenie całej Polski.
Dokumenty przygotowaliśmy w sposób staranny, biorąc pod uwagę wszelkie aspekty merytoryczne i formalne. Są one zgodne z wymaganiami urzędu i sporządzone w taki sposób, aby zwiększyć Twoje szanse na uzyskanie dotacji.
Sposób i koszt dostawy
Koszt dostawy:
Dostawa jest bezpłatna. Dokumenty są wysyłane w wersji elektronicznej na podany w zamówieniu adres e-mail.
Czas dostawy:
Jeżeli płatność została zrobiona za pośrednictwem systemu "przelewy24", wówczas zakupiony biznesplan jest przesyłany w ciągu 15 minut na wskazany adres e-mail, jeśli płatność wykonano tradycyjnym przelewem, wówczas dokumenty wysyłane są po zaksięgowaniu płatności.
Uwaga! Jeżeli po zamówieniu nie dotarło do Ciebie zamówienie, to sprawdź katalog SPAM lub POWIADOMIENIA na Twojej skrzynce pocztowej. W przypadku dalszego braku otrzymania zamówienia prosimy o kontakt.