
Gotowy, przykładowy biznesplan:
BIURO NIERUCHOMOŚCI

Standard | Premium |
---|---|
Biznesplan w formacie Adobe (.pdf) | Biznesplan w formacie Adobe (.pdf) |
Brak edytowalnych plików biznesplanu w Word (.doc i .docx) | Edytowalne pliki biznesplanu w Word (.doc i .docx) |
Brak edytowalnych tabel zestawień finansowych w Excel (.xls i .xlsx) | Edytowalne tabele zestawień finansowych w Excel (.xls i .xlsx) |
- | Jednorazowe Konsultacje mailowe dotyczące aplikowania o środki |
Informacje na temat biznesplanu:
Przykładowy biznesplan zawiera m.in.: analizę rynkową i marketingową,porównanie cen usług pośrednictwa,kalkulację kosztów.
Co zawiera nasz biznesplan
Zapotrzebowanie na usługi pośrednika stale rośnie, ponieważ wielu ludzi nie ma odpowiedniej wiedzy na temat nieruchomości i wolą zaufać specjalistom i profesjonalnym firmom. Jeżeli jesteś fachowcem i pomożesz ludziom swoim doświadczeniem, warto założyć swoją działalność gospodarczą związaną z pośredniczeniem nieruchomości. Pierwszym krokiem w celu uzyskania potrzebnego dofinansowania jest napisanie dobrego biznesplanu. Z napisaniem biznesplanu najlepiej zwrócić się do specjalistów, którzy pomogą stworzyć go fachowo. Uzupełnione dokumenty i wnioski wystarczy tylko uzupełnić i złożyć w odpowiednim Urzędzie Pracy.
Firma opisana w biznesplanie będzie zajmowała się prowadzeniem niewielkiego biura nieruchomości, a w jej ofercie będzie pośrednictwo w obrocie nieruchomościami.
Twoja działalność będzie dotyczyła prowadzenie niewielkiego biura nieruchomości. Siedziba będzie znajdowała się w lokalu wynajętym w centrum miasta.
Biznesplan składa się z następującej dokumentacji:
- Wniosek:
- dane wnioskodawcy,
- kalkulację wszystkich kosztów związanych z podjęciem działalności, z uwzględnieniem źródeł finansowania wraz z szczegółową specyfikacją,
- uzasadnienie celowości wydatków.
- Biznesplan:
- dane dotyczące bezrobotnego,
- opis planowanej działalności gospodarczej,
- opis produktów lub/i usług firmy wraz z opisem procesu ich wykonania w tym niezbędnych zasobów,
- opis lokalu /w tym pomieszczeń/, w których prowadzona będzie działalność oraz ich otoczenie o ile jest wymagane,
- opis organizacji pracy /w tym pracowników,
- opis motywacji,
- działania podjęte na rzecz uruchomienia działalności gospodarczej,
- analizę rynkową i marketingową,
- nasycenie podobną ofertą,
- możliwości znalezienia miejsca na rynku dla swojej firmy,
- dostawców,
- klientów,
- konkurencję,
- promocję,
- planowaną strategię promocji,
- strategię cenową,
- porównanie cen usług pośrednictwa,
- analizę swot,
- analizę finansową,
- kalkulacja przychodów,
- kalkulacja kosztów,
- sezonowość,
- rachunek zysków i strat.
Biznesplan został opracowany na potrzeby wniosku do Urzędu Pracy w Mikołowie. Możesz go wykorzystać na własne potrzeby i złożyć w urzędzie na terenie całej Polski.
Dokumenty przygotowaliśmy w sposób staranny, biorąc pod uwagę wszelkie aspekty merytoryczne i formalne. Są one zgodne z wymaganiami urzędu i sporządzone w taki sposób, aby zwiększyć Twoje szanse na uzyskanie dotacji.