Poradnik 6krokow.pl

Co warto wiedzieć
o prowadzeniu własnej firmy

28 książek które pomogą Ci w otwarciu i prowadzeniu firmy

Ostatnia aktualizacja: 2017-08-27  |  Średni czas czytania: 17:06
Przed założeniem firmy warto pogłębić swoją wiedzę. Prowadząc firmę również musisz podnosić swoje kompetencje. Poniżej znajdziesz zestawienie wartościowych książek, które warto przeczytać z tematyki: rozwój osobisty, E-biznes oraz marketing i zarządzanie.

Rozwój osobisty

Biznes Ci ucieka - Marcin Osman

Biznes Ci ucieka - Marcin Osman

W książce znajdziesz wiele złotych myśli i sugestii, dotyczących różnych sposobów interpretowania otaczającej rzeczywistości i kreatywnego pozytywnego podejścia do życia. Autor przedstawia swój punkt widzenia na ważne kwestie życiowe, uczy jak być osobą przedsiębiorczą i czerpać satysfakcję z podejmowanych działań. Wskazuje również skuteczne sposoby poszukiwania dochodowego zarobku i prawidłowego przygotowania się do rożnych sytuacji w życiu. Książka zawiera również wiele cennych informacji na temat tego, czym kierować się przy wyborze współpracowników lub jak zadbać o swój osobisty rozwój. Książkę czyta się lekko i z zaciekawieniem, a przedstawione prawdziwe historie z życia autora i bliskich mu osób zmotywują Cię do działania. Dowiesz się, że wszelkie ograniczenia do działania rodzą się w Twojej głowie, a dbając o samorozwój warto łamać utarte schematy.
Biznes Ci ucieka to pozycja godna polecenia zarówno początkującym przedsiębiorcom, jak i bogatym w doświadczenia biznesmenom, którzy pragną wzmocnić swój "mięsień kreatywności" czy poszerzyć swą wiedzę.
Zobacz gdzie kupić książkę › E-BOOK ›

Mapy myśli w biznesie - Katarzyna Żbikowska

Mapy myśli w biznesie - Katarzyna Żbikowska

Katarzyna Żbikowska w swojej książce opisuje czym są i do czego służą mapy myśli. Poznaj to świetne narzędzia biznesowe, dzięki któremu możesz skutecznie zarządzać swoim czasem, kształtować pamięć, tworzyć fascynujące prezentacje i dokonywać wizualizacji różnych problemów lub pomysłów. Rozrysowywanie myśli na papierze pobudzi Twoją kreatywność, pozwali opracować nowe koncepcje i rozwiązania, a także porządkować ważne informacje. Autorka pokazuje również, w jaki sposób wykorzystywać mapy myśli w codziennym życiu (planując zakupy, wyjazdy itp.). W książce możesz odnaleźć opracowane schematy map myśli, które mogą posłużyć jako gotowe wzorce w procesie tworzenia biznesplanu, podczas wizualizacji rozmowy kwalifikacyjnej, planowania wycieczki lub zakupów. Wykorzystując technikę mapy myśli możesz analizować różne sprawy w wielu aspektach i osiągać sukcesy zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
Lektura jest godna polecenia w szczególności menadżerom firm, ludziom, którzy pragną wzmocnić komunikację w biznesie, a także osobom, które miewają problemy z organizacją codziennych zadań.
Zobacz gdzie kupić książkę ›

Piętrzenie nawyków - Steve Scott

Piętrzenie nawyków - Steve Scott

Jest to doskonała pozycja dla osób, które pragną zmienić swoje życie na lepsze i podjąć walkę z uzależnieniami dnia codziennego. Steve Scott pokazuje, w jaki sposób uciążliwe przyzwyczajenia zamieniać na dobre, codzienne nawyki, które pozytywnie wpłyną na jakość Twojego życia i pozwolą osiągać sukcesy. Książka zainspiruje Cię do działania i przekona, że wprowadzenie nawet drobnych zmian do dotychczasowej codzienności może pozytywnie wpłynąć na Twoje relacje z innymi ludźmi, a także pomoże odpowiednio zarządzać finansami i poprawi Twoje samopoczucie. Zdaniem pisarza nie ma w życiu rzeczy niemożliwych do zrealizowania. Jeżeli człowiek czegoś pragnie to jest w stanie uporządkować wszystkie sprawy i wzbogacić swoją codzienność o nowe mechanizmy działania, które wyniosą go na szczyt satysfakcji i zadowolenia z życia. Zawarte w książce cenne porady mogą pomóc Ci pokonać Twoje słabości np. rzucić palenie, schudnąć, podjąć walkę z utrzymaniem porządku i czystości w mieszkaniu lub zaoszczędzić na wakacje. Autor przedstawia 97 propozycji drobnych nawyków z różnych dziedzin życia - samodzielnie możesz zdecydować, jakie zmiany wprowadzić, aby poprawić jakość swojego życia.
Książka przeznaczona jest dla każdego, kto pragnie ulepszyć swoją codzienność, pokonać wszelkie ograniczenia i czerpać radość z życia.
Zobacz gdzie kupić książkę › AUDIOBOOK ›

Co ludzie sukcesu robią przed śniadaniem - Laura Vanderkam

Co ludzie sukcesu robią przed śniadaniem - Laura Vanderkam

Jest to doskonała pozycja dla osób, które chciałyby umiejętnie i efektywnie zarządzać swoim czasem, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Autorka pokazuje, jak prawidłowo dysponować swoim czasem, utrzymać równowagę w życiu i pogodzić obowiązki domowe z pracą. Laura w swojej książce przybliża sylwetki wpływowych osób, które odniosły sukces dzięki temu, że były dobrze zorganizowane i nie marnowały swojego czasu na wykonywanie bezużytecznych czynności. Laura Vanderkam dzieli się słusznymi spostrzeżeniami na temat tego, co powinno stanowić priorytet w naszym życiu i które codzienne nawyki zabierają nam najwięcej cennego czasu. Książka motywuje do podjęcia działań, mających poprawić jakość naszego życia i wpłynąć w pozytywny sposób na nasz samorozwój.
Dzięki niej dowiesz się również, jak zmienić swoje nawyki i rozsądnie organizować cenny czas, a także które czynności sprawią największą przyjemność i staną się źródłem prywatnych i zawodowych sukcesów.
Zobacz gdzie kupić książkę ›

Przygody przedsiębiorców - John Brooks

Przygody przedsiębiorców - John Brooks

John Brooks odkrywa przed czytelnikiem różne oblicza świata biznesu i opisuje losy kilku wpływowych, amerykańskich przedsiębiorców. W książce zawarte są intrygujące opowieści na temat tego, jak rozwijała się gospodarka finansowa i największe korporacje w Ameryce. Nawiązuje ona do ważnych wydarzeń, takich jak np. kryzys kubański, krach z 1962 roku, napaść na prezydenta Kennedy-ego. John Brooks wyjaśnia proces wprowadzania marki Ford na rynek i uświadamia, jak wielkie znaczenie dla gospodarczego rozwoju miało wynalezienie kserokopiarki. Pokazuje także na czym opierał się świat finansowy z Wall Street. Wszystkie przedstawione w książce historie oparte są na faktach. Na ich podstawie możesz zrozumieć niejednoznaczności współczesnego świata korporacyjnego i chwiejną naturę pieniądza.
Lektura jest godna polecenia zarówno początkującym, jak i doświadczonym przedsiębiorcom, którzy chcieliby wzbogacić swoją wiedzę z zakresu światowej ekonomii i zgłębić tajniki przedsiębiorczości. Książka w zabawny sposób poszerza horyzonty umysłowe, a zawarte w niej treści przekazywane są w interesujący i przystępny sposób.
Zobacz gdzie kupić książkę › E-BOOK ›

Psychologia szefa. Szef to zawód - Jerzy Gut, Wojciech Haman

Psychologia szefa. Szef to zawód - Jerzy Gut, Wojciech Haman

Bycie szefem związane jest z pokonywaniem wielu zawodowych trudności i wcielaniem się w różne role, zależne od rozmówcy i sytuacji. Jest to trudny zawód, który wymaga cierpliwości, znajomości psychologii, a także umiejętności podejmowania właściwego dialogu z ludźmi. O tym właśnie jest ta książka. Na jej podstawie możesz nauczyć się sprawować funkcję dobrego szefa i poznać skuteczne sposoby budowania współpracy z podwładnymi. Dzięki tej ksiązce dowiesz się, jak zarządzać zespołem pracowników, w jaki sposób motywować ich do działania, a także jak radzić sobie z ich narzekaniem. Ponadto zdobędziesz wiedzę na temat tego, jak karać i nagradzać swoich podwładnych oraz jak łagodzić konflikty w grupie. Autorzy książki udzielają także wielu wskazówek i porad na temat tego, jak rozwiązywać skomplikowane sytuacje problemowe i przekazywać innym trudne decyzje. Ciekawym elementem lektury są gotowe skrypty rozmów na konkretne okoliczności.
"Psychologia szefa" jest niezbędną pozycją na liście książek do przeczytania dla wszystkich szefów, którym przypadło w udziale zarządzenie ludźmi i sprawowanie pieczy nad organizacją pracy zespołowej.
Zobacz gdzie kupić książkę › AUDIOBOOK ›

Zjedz tę żabę - Brian Tracy

Zjedz tę żabę - Brian Tracy

Czy zdarzyło Ci się chociaż raz w życiu odłożyć na później wykonanie zadania, które nastręczało pewnych trudności lub po prostu nie absorbowało Cię do tego stopnia, aby się nim zająć? Jeżeli tak, to już zapewne wiesz, że ucieczka przed tzw. "żabą" nie tylko nie przynosi spokoju umysłu, ale często spędza sen z powiek. Brian Tracy, amerykański ekspert w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu, w swojej książce prezentuje, jak radzić sobie z najtrudniejszymi zadaniami i zyskać poczucie wewnętrznej satysfakcji. Jest zdania, że szybkie "połknięcie żaby" sprawia, że wykonywana przez nas praca staje się łatwiejsza, a my sami jesteśmy w pełni zmotywowani do podejmowania dalszych działań. Na kartach książki dzieli się własnymi doświadczeniami z życia i wskazuje na skuteczne sposoby podnoszenia produktywności w pracy. Uświadamia czytelnikowi, jak istotnym elementem w procesie samodoskonalenia jest umiejętność prawidłowego zarządzania swoim czasem i zdradza, w jaki sposób możesz wzmocnić swoją pozycję w pracy. Prezentuje również pewne strategie i techniki działania, które mogą przyczynić się do tego rozwoju Twojej zawodowej kariery. Książka napisana jest w przystępny sposób, a jej dużym atutem jest to, że zawiera konkretne ćwiczenia, które motywują do zmiany stylu życia i pracy nad sobą.
Jest to znakomita pozycja zarówno dla ludzi biznesu, jak i dla wszystkich tych, którzy chcieliby nauczyć się efektywnie zarządzać swoim czasem w każdym aspekcie swojego życia.
Zobacz gdzie kupić książkę › AUDIOBOOK ›

Efekt Tygrysa - Maciej Dutko

Efekt Tygrysa - Maciej Dutko

Zastanawiasz się, jak stworzyć wizerunek Twojej firmy i podnieść jej wartość w oczach innych? Tworzenie marki osobistej nie musi być trudnym zadaniem i Ty również możesz osiągnąć tzw. Efekt Tygrysa! Maciej Dutko w swojej książce wyjaśnia, jak krok po kroku wypozycjonować swoją markę i wypromować ją w mediach społecznościowych. Zdradza również, jakie strategie marketingowe mogą zwiększyć naszą reputację na rynku pracy i sprawić, że nasz produkt zdobędzie zaufanie klientów. Autor dostarcza czytelnikowi wielu inspiracji i sposobów na realizację swojego pomysłu na biznes i tłumaczy, dlaczego droższy towar lub usługa wzbudzają (wbrew pozorom) większe zainteresowanie konsumentów, niż produkty tańsze. W książce można odnaleźć wiele przykładów z życia samego pisarza, który dzieląc się swoimi doświadczeniami dowodzi, że każdy jest w stanie zbudować swoją własną silną markę i wyróżnić się spośród tłumu konkurencji. Wystarczy tylko dostosować się do pewnych reguł, które Maciej Dutko opisuje w swoim poradniku. Książka napisana jest prostym językiem i zawiera wiele elementów humorystycznych. Lekturę czyta się szybko, lekko i przyjemnie.
Jest to znakomita pozycja dla osób, którym zależy na zbudowaniu własnej, osobistej marki i podniesieniu swojej wartości w oczach innych.
Zobacz gdzie kupić książkę › AUDIOBOOK ›

Finanse

Money: Mistrzowska gra - Tony Robbins

Money: Mistrzowska gra - Tony Robbins

Zastanawiasz się, jak zyskać finansową wolność i niezależność? Rozmyślasz nad tym, w co i jak zainwestować, aby nie zaprzepaścić swojego kapitału? Chciałbyś nauczyć się prawidłowo zarządzać domowym budżetem? Jeżeli tak, koniecznie przeczytaj tą pozycję. Tony Robbins w przystępny sposób wyjaśnia na jakich zasadach opiera się światowa ekonomia, a także udziela wielu cennych, finansowych porad. W jego książce można odnaleźć również wiele wartościowych wskazówek ze strony bogatych biznesmenów, którzy przedstawiają skuteczne metody na zarabianie pieniędzy. Dzięki lekturze przekonasz się, że uzyskanie finansowej niezależności nie jest trudne i można tego dokonać w oparciu o 7 prostych kroków, opisanych na łamach tej książki. Dowiesz się również, że nawet niewielkie zaoszczędzone kwoty finansowe mogą w przyszłości doprowadzić Cię do bogactwa i sprawić, że odniesiesz finansowy sukces. Książka Tony’ego Robbinsa zawiera także wiele interesujących informacji na temat sposobów efektywnego zarządzania swoim kapitałem i uświadamia czytelnikowi, jakich błędów unikać, aby skutecznie pomnażać swoje pieniądze.
Money. "Mistrzowska gra" jest znakomitą lekturą dla osób, które chciałyby w odpowiedni sposób zadbać o swoje finanse, nauczyć się mądrze dysponować pieniędzmi lub poznać tajniki inwestowania na giełdzie.
Zobacz gdzie kupić książkę › E-BOOK ›

Bogaty Ojciec, Biedny Ojciec - Robert Kiyasaki

Bogaty Ojciec, Biedny Ojciec - Robert Kiyasaki

Ta książka może zmienić myślenie o zarządzaniu pieniędzmi i znacznie poprawić jakość Twojego życia. Dzięki niej zyskasz niezależność finansową, staniesz się człowiekiem przedsiębiorczym i zdyscyplinowanym. "Bogaty ojciec, biedny ojciec" to obowiązkowa pozycja do przeczytania dla osób, które pragną stać się bogatymi ludźmi i rozsądnie pomnażać swój kapitał. Autor książki nauczy Cię nie tylko oszczędzać, ale pokaże Ci również, w co możesz inwestować, aby zostać człowiekiem majętnym. Wskaże Ci także alternatywne sposoby zarabiania pieniędzy, które zmienią Twoje spojrzenie na otaczającą Cię rzeczywistość. Kiyasaki stara się uświadomić czytelnikowi, że ludzie bogaci mają odmienne podejście do życia niż większość społeczeństwa i z tego powodu osiągają sukcesy zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Przekonuje, że Ty również możesz prowadzić wystawne życie i nie bać się o swoją przyszłość. Wystarczy, że zdobędziesz tzw. inteligencję finansową i nauczysz się właściwie zarządzać zgromadzonym kapitałem. Książka stanie się dla Ciebie inspiracją do działania i nauczy Cię odpowiedzialności za swój majątek. Dzięki niej staniesz się człowiekiem bogatym i czerpiącym radość z życia.
Zobacz gdzie kupić książkę ›

Inwestycyjny poradnik bogatego ojca - Robert T. Kiyosaki

Inwestycyjny poradnik bogatego ojca - Robert T. Kiyosaki

Robert Kiyosaki na przykładzie własnego doświadczenia opisuje, jak stał się bogatym inwestorem i zyskał finansową niezależność. Przedstawia skuteczne metody działania wpływowych przedsiębiorców, którzy w porównaniu z ludźmi niższych sfer, stale powiększają swój majątek i czerpią satysfakcję z życia. Dzięki lekturze można dowiedzieć się, jak skutecznie inwestować w aktywa, aby samemu się wzbogacić i odnosić sukcesy na rynku. Robert Kiyosaki dowodzi, że każdy może zadbać o swoje finanse i stać się majętną osobą. Autor w przystępny i zrozumiały sposób wyjaśnia kłopotliwe zagadnienia i pokazuje, z jakich przyzwyczajeń należy zrezygnować, aby osiągnąć zawodowy sukces.
Książka może stać się źródłem inspiracji dla osób, które pragną powiększyć swój majątek, zyskać finansowe bezpieczeństwo i żyć w dostatku.
Zobacz gdzie kupić książkę ›

E-biznes

Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament - Maciej Dutko

Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament - Maciej Dutko

Jest to obowiązkowa pozycja dla osób, które zamierzają sprzedawać swoje produkty w sieci. W książce został przedstawiony zestaw teoretycznej, jak i praktycznej wiedzy, dotyczącej prowadzenia e-biznesu. Znajdziesz w niej mnóstwo cennych i przydatnych informacji na temat tego, jak założyć sklep internetowy, w jaki sposób pozycjonować swoje produkty i ustalać ich ceny, a także jak skutecznie handlować w Internecie. Dowiesz się również, na czym polega budowanie strategii biznesowej, jak pozyskać dofinansowanie na prowadzenie biznesu oraz jak komunikować się z e-klientem. W książce omówione zostały kwestie prawne dotyczące sprzedaży w sieci. Lektura wzbogacona jest o ciekawe ilustracje, pomocne wykresy i diagramy, które pozwalają lepiej zrozumieć świat e-biznesu. Zawarte w niej wywiady z różnymi przedsiębiorcami staną się dla Ciebie inspiracją do działania, a dzięki cennym wskazówkom i rady, otrzymanym od praktyków, unikniesz błędów w branży marketingowej. "Biblia e-biznesu 2" wskaże Ci skuteczną drogę do zawodowego rozwoju, wyjaśni w jaki sposób zbudować osobistą markę i zaistnieć w social mediach. Książka napisana jest przystępnym i zrozumiałym językiem. Dzięki niej poszerzysz swoje horyzonty i wzbogacisz swoją wiedzę z e-marketingu.
Zobacz gdzie kupić książkę ›

E-wangeliści - Tomasz Cisek, Paweł Nowacki

E-wangeliści - Tomasz Cisek, Paweł Nowacki

Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się, jak powstawały największe, polskie marki internetowe lub poszukujesz biznesowej inspiracji, koniecznie przeczytaj tę książkę. Jest przepełniona unikalnymi wywiadami z krajowymi prekursorami internetu, którym można zawdzięczać rozwój nowych mediów w Polsce. Ewangeliści e-biznesu, twórcy takich marek internetowych jak: Gadu-Gadu, Merlin.pl, Allegro.pl, Onet.pl, czy Wirtualna Polska opowiadają o tym, jak wyglądała ścieżka ich kariery i skąd czerpali pomysły na stworzenie takich serwisów internetowych. Zdają relacje z tego, jak wyglądał rynek w latach 90-tych i zdradzają, co wpłynęło na to, że zdecydowali się wcielić w życie swoje innowacyjne pomysły. Książka w intrygujący sposób opisuje, jak kształtowała się wirtualna rzeczywistość na przełomie kilku lat. Wszystkich przedsiębiorców cechuje niesamowita odwaga, determinacja i wiara w pomyślność swoich idei.
Jest to znakomita pozycja dla osób, którym brakuje motywacji i energii do działania, a chciałyby rozpocząć swoją przygodę ze start-upem. Dla wielu czytelników lektura może stać się biznesowym i życiowym natchnieniem do stworzenia czegoś unikatowego, co podbije serce milionów ludzi na świecie.
Zobacz gdzie kupić książkę ›

Prawo w e-biznesie - Maciej Dutko

Prawo w e-biznesie - Maciej Dutko

Z prowadzeniem biznesu w sieci związanych jest szereg aspektów prawnych, które warto znać, aby uniknąć w przyszłości różnych błędów i niepowodzeń. Maciej Dutko w swojej publikacji tłumaczy skomplikowane kwestie prawne i wyjaśnia ważne zagadnienia z branży marketingowej. Na kartach swojej książki zamieszcza wzorce bezpiecznych regulaminów sprzedaży, tłumaczy, jak prowadzić e-mail marketing i wskazuje na najlepsze formy płatności w e-biznesie. Wyjaśnia również różnice pomiędzy rękojmią a prawem od odstąpienia od umowy oraz poucza, jak zwalczać nieuczciwą konkurencję. Argumentuje także, dlaczego sprzedaż na Allegro dostarcza mniej korzyści niż prowadzenie własnego e-sklepu oraz pokazuje, w jaki sposób importować towary z Chin czy zakładać przedsiębiorstwo w Wielkiej Brytanii.
Jest to znakomita pozycja dla osób, które zajmują się handlem w sieci.
Zobacz gdzie kupić książkę ›

Ty w social mediach - Maciej Żukowski

Ty w social mediach - Maciej Żukowski

Budowanie marki osobistej w social mediach jest ważną strategią działania w branży marketingowej. Autor książki jest zdania, że każdy może nauczyć się w odpowiedni sposób zarządzać swoim wizerunkiem. Żukowski w swojej książce pokazuje, jak kreować swoją markę w sieci w oparciu o strony internetowe, blogi, podcasty itp. Wyjaśnia, w jaki sposób tworzyć wpisy internetowe, zakładać profile, a także zarządzać ustawieniami prywatności w sieci. Przytacza różne przykłady budowania wizerunku w social mediach i skrupulatnie omawia przedstawiane w książce zagadnienia.
Jest to doskonały podręcznik budowania marki osobistej, które koniecznie powinny przestudiować osoby, które chciałyby stworzyć silną markę i podnieść swoją wartość w sieci.
Zobacz gdzie kupić książkę ›

Marketing i zarządzanie

Szalony czyli przedsiębiorczy - Linda Rottenberg

Szalony czyli przedsiębiorczy - Linda Rottenberg

Wielu ludzi marzy o tym, aby założyć własną firmę i chciałoby takie marzenia urzeczywistnić. Analizują swoje pomysły na biznes, ale często brakuje im odwagi, aby postawić wszystko na jedną kartę, śmiało kroczyć przez życie i odnosić zawodowe sukcesy. W książce "Szalony czyli przedsiębiorczy" opisane są cechy, jakie powinien posiadać prawdziwy przedsiębiorca, bez względu na to, czy jest on właścicielem małej firmy czy pracownikiem w większym przedsiębiorstwie. Zdaniem autorki, kluczem do sukcesu w każdej dziedzinie jest przede wszystkim pewność siebie, pozytywne nastawienie do podejmowanych działań, a także odrobina szaleństwa, która wpływa na naszą twórczość i kreatywność. Ważna jest również wewnętrzna motywacja i roztropność podczas realizacji swoich planów. Linda Rottenberg jest współzałożycielką firmy Endeavor, której celem jest wspieranie różnych projektów biznesowych. W swojej książce przedstawia historie z życia wielu wpływowych biznesmenów, takich jak: Walt Disney czy Estee Lauder i opisuje mechanizmy działania założonych przez nich koncernów. Dowodzi również, jak energicznie zarządzać swoją firmą i przestrzega przed częstymi błędami popełnianymi przez początkujących przedsiębiorców.
Lektura jest godna polecenia dla osób, które rozważają założenie firmy. Czyta się ją z fascynacją i zaciekawieniem. Jest to pozycja, która bez wątpienia odegra kluczową rolę w procesie zarządzania własnym przedsiębiorstwem.
Zobacz gdzie kupić książkę ›

Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie - Frank Bettger

Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie - Frank Bettger

W książce opisane są tajemnice zawodowego sukcesu Franka Bettgera, który był jednym z najsławniejszych i najbogatszych przedsiębiorców w USA. Odnajdziemy w niej również wiele cennych wskazówek i rad dotyczących tego, jak zostać dobrze zarabiającym sprzedawcą. Książka bez wątpienia motywuje do działania i inspiruje do poszukiwania wartościowych pomysłów na biznes, dzięki którym odniesiemy sukces w handlu. Jest to wielki bestseller dotyczący biznesu, który wywołał sensację na międzynarodowym rynku wydawniczym. Autor przekonuje, że każdy z nas jest w stanie wypracować własną technikę działania i pomyślnie sprzedawać swoje produkty. Grunt to nie poddawać się i wytrwale realizować swoje idee. Pisarz dowodzi, że od nas samych zależy to, czy odniesiemy sukces w handlu. Książka zawiera zestaw uniwersalnych i wciąż aktualnych porad na temat tego, jak zyskać szacunek i uznanie klientów i stać się godnym zaufania przedsiębiorcą.
Książka jest dedykowana szczególnie osobom, które przeżywają kryzys w interesach spowodowany brakiem pomysłów i motywacji do działania. Publikacja od wielu lat cieszy się nieustannym zainteresowaniem handlowców i należy do klasyki literatury branżowej.
Zobacz gdzie kupić książkę › AUDIOBOOK ›

Psychologia sprzedaży - Brian Tracy

Psychologia sprzedaży - Brian Tracy

Jest to poradnik sprzedażowy kierowany przede wszystkim w stronę osób, które zajmują się handlem i chcą poszerzyć niezbędną wiedzę z zakresu marketingu i przedsiębiorczości. Brian Tracy jest jednym z z najlepszych coachów na świecie, który prowadzi liczne szkolenia dotyczące "psychologii sprzedaży". W przystępny i ciekawy sposób dzieli się z czytelnikami swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w handlu. W książce przedstawia zaskakujące, a zarazem skuteczne metody i strategie działania, dzięki którym nawet początkujący przedsiębiorca może stać się dobrze zarabiającym sprzedawcą. Podczas lektury tego poradnika można dowiedzieć się, jakie są motywy kupowania wybranych produktów przez ludzi, a także które techniki sprzedaży i perswazji są skuteczne i pomogą nam w efektywny sposób wpłynąć na klientów. Autor w swojej książce przekonuje, że sukces w handlu nie jest zależny od oferowanych przez nas usług, lecz od indywidualnego podejścia do klienta i właściwego doboru psychologicznych strategii, które ułatwią nam współpracę z ludźmi. Uczy jak dobrze sprzedawać i wzbudzać zaufanie wśród konsumentów.
Jest to pozycja dla każdego przedsiębiorcy, który interesuje się sprzedażą i marzy o osiągnięciu zawodowego sukcesu.
Zobacz gdzie kupić książkę › AUDIOBOOK ›

Mit przedsiębiorczości - Michael E. Gerber

Mit przedsiębiorczości - Michael E. Gerber

Michael Gerber w swojej książce zdradza tajniki zakładania własnej firmy i efektywnego jej rozwijania. Wskazuje również na skuteczne strategie marketingowe i uczy, jak sporządzić dobry plan biznesowy i jak rozkręcić przedsiębiorstwo oparte na franczyzie. Autor dzieli się z czytelnikami swoim wieloletnim doświadczeniem ze współpracy z małymi przedsiębiorstwami i w intrygujący sposób opisuje przyczyny upadku firm. Uświadamia również, jak ważna jest znajomość technik sprzedaży w prowadzeniu własnej działalności. Wskazuje także na różnice pomiędzy pracą nad własną firmą, a pracą we własnej firmie. Dzięki tej książce dowiesz się, jakie obowiązki należą do szefa firmy i jakie zdolności powinni posiadać inni pracownicy korporacji.
Jest to znakomita lektura dla osób, które posiadają własną firmę lub noszą się z zamiarem jej założenia.
Zobacz gdzie kupić książkę › AUDIOBOOK ›

Gen sprzedawcy - Robert Zych

Gen sprzedawcy - Robert Zych

To znakomite kompendium wiedzy w szczególności dla osób, które zajmują się handlem i pragną poszerzyć swoje horyzonty z zakresu technik sprzedażowych,a także poznać skuteczne metody pozyskiwania swoich klientów i zaspokajania ich potrzeb. Lekturę czyta się z zaciekawieniem, a zawarte w niej przykłady z życia autora motywują do działania i prowokują do dbałości o swój zawodowy rozwój. W książce opisana została także metoda AIDA, dzięki której możesz wzmocnić skuteczność sprzedaży.
Zobacz gdzie kupić książkę › AUDIOBOOK ›

Lepiej i szybciej - Jeremy Gutsche

Lepiej i szybciej - Jeremy Gutsche

Jeżeli jesteś osobą, która szuka pomysłu na założenie własnego biznesu lub poważnie myśli o założeniu swojej firmy lub chce zadbać o jej rozwój - warto, abyś zapoznał się z treścią tej książki. Dzięki niej rozwiniesz swoje skrzydła i będziesz miał odwagę wykorzystać swój potencjał. Lektura powstała w oparciu o liczne badania naukowe i przedstawia inspirujące koncepcje i idee dotyczące tego, jak w innowacyjny sposób rozwinąć swoją działalność i w jaki sposób wykorzystać strategie marketingowe, aby odnieść sukces na gospodarczym rynku.
Zobacz gdzie kupić książkę ›

Growth Hacker marketing - Ryan Holiday

Growth Hacker marketing - Ryan Holiday

W książce opisana została technika growth hacker marketingu, który realizowany jest w oparciu o niski budżet i skupia się na szybkim pozyskiwaniu nowych klientów bez użycia tradycyjnych form reklamy, takich jak ulotki promocyjne, bilbordy itp. Dzięki lekturze można dowiedzieć się, na czym polega innowacyjna strategia hakowania wzrostu i poznać skuteczne narzędzia komunikacyjne, które ułatwią nam kontakt z konsumentem produktów, a także wpłyną na wzrost sprzedaży naszych towarów. Autor przedstawia bogate firmy, które osiągnęły sukces na gospodarczym rynku bez użycia wysokich środków finansowych, lecz poprzez stosowanie nowoczesnych rozwiązań i marketingowych idei. W książce ukazany został nowatorski sposób myślenia o marketingu i skuteczne metody, dzięki którym możemy rozwinąć własny biznes, w krótkim czasie osiągnąć popularność i w sposób uczciwy zarobić dużo pieniędzy.
Jest to doskonała pozycja dla osób, które zajmują się na co dzień marketingiem, są właścicielami firm lub pragną założyć własną działalność z niskim kapitałem na start.
Zobacz gdzie kupić książkę ›

Nieograniczony sukces w sprzedaży - Brian Tracy

Nieograniczony sukces w sprzedaży - Brian Tracy

Brian Tracy w swojej książce udziela wielu praktycznych i przydatnych porad z zakresu marketingu, dzięki którym możemy skuteczniej sprzedawać swoje produkty, dużo zarabiać i odnosić zawodowe sukcesy. Wskazuje na skuteczne techniki pozyskiwania nowych klientów, efektywne sposoby zarządzania swoim czasem, a także sugeruje, w jaki sposób tworzyć prezentacje biznesowe, aby przykuć uwagę odbiorcy i przekonać go do swoich racji. Pokazuje również jak dokonywać udanych transakcji biznesowych i w jaki sposób planować sprzedaż, aby pokonać konkurencję i odnieść sukces na rynku. Książka napisana jest prostym i zrozumiałym językiem i nie zawiera kłopotliwych terminów. Zamieszczone są w niej natomiast przydatne ćwiczenia, dzięki którym sprzedawcy i przedstawiciele handlowi mogą doskonalić swoje umiejętności marketingowe.
Jest to pozycja dla każdego, kto w życiu codziennym zajmuje się marketingiem, chciałby więcej zarabiać i czerpać satysfakcję z pracy z klientem.
Zobacz gdzie kupić książkę › AUDIOBOOK › E-BOOK ›

Zero to one - Peter Thiel

Zero to one - Peter Thiel

Chcesz wiedzieć jak z zera stać się numerem jeden? Peter Thiel, słynny przedsiębiorca i inwestor, współzałożyciel Paypala, zdradza tajemnice powstania największych start-upów i jednocześnie uczy, jak stać się osobą przedsiębiorczą i rozwinąć swoją firmę w oparciu o innowacyjne i niekonwencjonalne idee. Autor w swojej książce dowodzi, że w każdej dziedzinie biznesu można osiągnąć sukces i stworzyć coś zupełnie nowego, co przyciągnie uwagę klientów i zapewni Ci płynność finansową. Thiel przekonuje, że kreatywność, umiejętność samodzielnego myślenia i śmiałość w działaniu są niezbędne do tego, aby stać się mistrzem techniki w swojej branży. Zachęca również do tego, aby łamać utarte schematy i w niekonwencjonalny sposób tworzyć innowacyjne strategie działania w biznesie. Warto stawiać przed sobą górnolotne cele i głęboko wierzyć we własne pomysły. Książka zawiera również wiele cennych wskazówek, porad i przemyśleń dotyczących tego, jak zarządzać zespołem i skutecznie walczyć z konkurencją na rynku. Pragniesz stworzyć coś unikatowego, co wyróżni Cię spośród tłumu i sprawi, że staniesz się numerem jeden na rynku? Jeżeli tak to koniecznie przeczytaj tą pozycję. Lektura inspiruje do działania i prowokuje do poszukiwania nowych koncepcji zawodowego rozwoju.
Jest godna polecenia osobom, które są na etapie zakładania własnej działalności, a także wszystkim tym, którzy poszukują inspiracji do tego, aby rozwinąć swój biznes i zarabiać duże pieniądze.
Zobacz gdzie kupić książkę › AUDIOBOOK › E-BOOK ›

Biznes w kraju dziadów - Kamil Cebulski

Biznes w kraju dziadów - Kamil Cebulski

Jeżeli zamierzasz założyć gospodarczą działalność lub posiadasz już własną firmę, warto, abyś wiedział, jakie pułapki czyhają na przedsiębiorców, a także w jaki sposób można zabezpieczyć swoją firmę i majątek przed urzędniczą kontrolą. Kamil Cebulski, przedsiębiorca nazywany "najmłodszym milionerem w Polsce" dzieli się w swojej książce doświadczeniem ze spotkań z wieloma przedsiębiorcami i radzi, na co powinien zwracać uwagę właściciel firmy. Udziela cennych wskazówek na temat tego, jak zarejestrować swój biznes w Polsce, a także w jaki sposób założyć spółkę w UK. Po przeczytaniu tej książki dowiesz się jaka forma opodatkowania będzie najbardziej odpowiednia dla Twojego typu działalności a także jak radzić sobie z niespodziewanymi problemami związanymi z rozrostem firmy lub jej zamknięciem. Książka opisuje konkretne przykłady z życia i na ich podstawie autor wyjaśnia jak urzędnicy mogą doprowadzić nasz biznes do bankructwa. Uświadamia tym samym czytelnikowi, jak ważne jest właściwe zabezpieczenie własnego majątku i opowiada, w jaki sposób to uczynić. Według Cebulskiego, każdy przedsiębiorca powinien być przygotowany na czarny scenariusz i wiedzieć, jakie trudności może napotkać na ścieżce swojej zawodowej kariery.
"Biznes w kraju dziadów" jest znakomitą pozycją dla początkujących i niedoświadczonych przedsiębiorców, którzy chcą zachować roztropność w działaniu i wystrzegać się popełniania błędów marketingowych.
Zobacz gdzie kupić książkę ›

STARTUP

Lean startup - Eric Ries

Lean startup - Eric Ries

Jeżeli jesteś na etapie zakładania własnego startupu i snujesz rozważania na temat tego, jak nim pokierować - koniecznie przeczytaj tę pozycję! Eric Ries w swojej książce wyjaśnia czym jest Lean Startup i w jaki sposób może wpłynąć na Twój zawodowy sukces. Wielu zachodnich i polskich przedsiębiorców, którzy stosowali się do założeń tej metody wznieśli się na wyżyny i osiągnęli czołową pozycję na rynku. Autor udziela czytelnikowi wielu nieszablonowych, a zarazem praktycznych wskazówek i porad dotyczących tego, jak założyć firmę, która przyciągnie uwagę klientów i pokona konkurencję na rynku. Po przeczytaniu tej książki dowiesz się również, jakich błędów należy unikać podczas rozwijania swojej działalności, a także nauczysz się wykorzystywać teoretyczną wiedzę marketingową w praktyce. Przekonasz się także, że każdy (bez względu na znajomości czy dobre geny) może wpłynąć na sukces swojego startupu. Wystarczy, że będzie krok po kroku realizował pewien skuteczny plan, który został przedstawiony na kartach tej książki. Jeżeli zapoznasz się z tą publikacją, możesz liczyć na to, że Twój pomysł na biznes rozpędzi gospodarczą machinę i stanie się hitem na rynku.
Zobacz gdzie kupić książkę ›

Niskobudżetowy startup - Chris Guillebeau

Niskobudżetowy startup - Chris Guillebeau

Jedno z chińskich porzekadeł brzmi: Rób to, co lubisz, a nie będziesz musiał pracować. Książka autorstwa Chrisa Guillebeaua dowodzi o możliwości przekucia pasji w biznes. Pisarz stara się udowodnić, że można założyć własną firmę, nawet w momencie, gdy nie dysponujemy dużymi środkami finansowymi. Lektura zawiera wiele praktycznych wskazówek dotyczących tego, jak samodzielnie zapewnić sobie środki do życia i jaki kapitał początkowy jest niezbędny do tego, aby założyć konkretną działalność. Można w niej również odnaleźć wiele cennych porad od osób, które otworzyły własny biznes i odnoszą zawodowe sukcesy. Dowiesz się także, jak realizować swoje pasje, czerpać satysfakcję z wykonywanej pracy, a przy tym dobrze zarabiać. W oparciu o cenne informacje zawarte w poradniku, będziesz mógł stworzyć biznesplan, założyć własną firmę i efektywnie realizować liczne przedsięwzięcia. Książka dostarcza wielu źródeł zawodowych inspiracji i zachęca do odkrywania własnej drogi życiowej.
Jest to doskonała książka dla osób, które chciałyby pomyślnie pracować na własny rachunek i odnosić sukcesy w biznesie.
Zobacz gdzie kupić książkę ›

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku - Steve Blank, Bob Dorf

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku - Steve Blank, Bob Dorf

Osoby, które zamierzają otworzyć własną firmę często podchodzą do swojego pomysłu na biznes sceptycznie i zastanawiają się, w jaki sposób prowadzić interesy, aby zostać zauważonym na rynku. Steve Blank i Bob Dorf, eksperci w dziedzinie przedsiębiorczości, starają się rozwiać wszelkie wątpliwości na temat zakładania biznesu i uświadamiają czytelnikowi, że osiągniecie zawodowego sukcesu jest możliwe bez względu na to, w jakiej branży specjalizuje się dana działalność. Ich zdaniem każdy początkujący biznes jest na wagę złota. Wystarczy stosować się do opisanych w książce technik i procedur, a następnie krok po kroku, skrupulatnie realizować konkretny model biznesowy. W podręczniku zostały również zawarte cenne wskazówki i rady dotyczące tego, w jaki sposób możesz zachęcić konsumentów do nabycia Twojego produktu, jakie są skuteczne metody budowania prawidłowych relacji z klientami oraz jak walczyć z konkurencją na rynku. Po przeczytaniu tej książki dowiesz się czym jest Customer Development, a także poznasz czternaście wartościowych zasad zarządzania działalnością gospodarczą, dzięki którym możesz osiągnąć zawodowy sukces. Odkryjesz również pułapki, które czyhają na przedsiębiorców, a wiedza ta pozwoli Ci uniknąć wielu marketingowych niepowodzeń.
"Podręcznik startupu" jest znakomitym kompendium wiedzy dla każdego przedsiębiorcy, który chciałby założyć lub rozwinąć swoją firmę, nie tracąc przy tym czasu i pieniędzy na marne strategie marketingowe.
Zobacz gdzie kupić książkę ›

Specjaliści z Grupy ONET pomogą Twojej firmie zaistnieć na rynku

Oceń ten artykuł:

Znajdź urząd

Lista urzędów dla wybranych miejscowości
Onet. Mój Biznes + bonus

Baza kodów PKD

(Aktualna Polska Klasyfikacja Działalności)

Kody PKD ›

eBook:
Jak założyć własną firmę? w 2017 roku

Wszystkie aktualne informacje o zakładaniu własnej firmy zebrane w jednym miejscu!

zobacz więcej ›

Publikacja dostępna w formacie PDF

Podaj e-mail

Trwa generowanie dokumentu, może to potrwać około 10 sekund.