6krokow.pl - Kursy

Twoje pierwsze kroki w biznesie

Czyli wszystko co powinieneś wiedzieć o zakładaniu oraz skutecznym prowadzeniu własnej firmy

Podstawy level design w Unreal Engine

Podstawy level design w Unreal Engine
Cena: 119.00 zł
Strefa Kursów - partner
Kategoria kursu: Projektowanie
Poziom: Średniozaawansowany
Ocena:
4.8

Informacje na temat kursu:

Możesz zostać level designerem i tworzyć poziomy do gier 3D w silniku Unreal Engine. Dowiesz się jak wykorzystać modularne assety, tworzyć oświetlenie i zarządzać procesami oraz post procesami.

Poziom średniozaawansowany, 43 wykłady, 27 materiałów szkoleniowych.

Dla kogo jest ten kurs?

Czy chciałbyś wiedzieć jak powstaje grafika do współczesnych gier 3D takich jak Doom, Unreal Tournament czy Alien Isolation? Jeśli chciałbyś pracować przy powstawaniu różnych projektów oraz tworzyć modele 3D i zarabiać sprzedając je w sieci, to coś właśnie dla Ciebie. Ta seria kursów jest stworzona po co, aby tego wszystkiego Cię nauczyć. Zapewni Ci ona kompletną wiedzę, umiejętności oraz pozwoli opanować workflow, bez którego nie obędzie się żaden profesjonalny grafik 3D związany z branżą gier.

Czego nauczysz się z kursu?

Na kursie opowiemy, w jaki sposób możesz zostać level designerem. Skupimy się na pracy w Unreal Engine 4, czyli jednym z najbardziej cenionych silników na rynku. Wszystkie modele i tekstury zostaną do niego przeniesione. Przedstawimy najważniejsze narzędzia i funkcje edytora oraz podstawowe zasady budowy poziomów. Przez długi czas environment art był dostępny jedynie dla niewielkiej grupy specjalistów. Zostało jednak to zmienione, dzięki dostępności silnika UE dla każdego i szkoleń takich jak to. Dzięki temu, teraz Ty też możesz rozwinąć swoją karierę i ruszyć w tym kierunku.

Omówimy jak zarządzać projektami i przedstawimy specyfikę pracy z tego typu projektem. Na początku pracy mogą pojawiać się problemy i ciężko jest w tym wszystkim się odnaleźć. Powiemy Ci o narzędziach pracy ale również o technikach o najważniejszych zasadach pracy z level design. Będziesz potrafił katalogować swoje assety, pilnować skali, zapisywać wersje i poziomy a także przyporządkowywać elementy w scenie na warstwach. Pomoże Ci to w efektywnej pracy oraz w uniknięciu problemów w projektach, które z czasem mogą się pojawić.

Kolejnym tematem, który poruszymy jest dynamiczne oświetlenie. Ważnym elementem dobrego projektu jest realistycznie wyglądająca domena offline’owych silników renderujących takich jak na przykład VRay. Doskonałe efekty oświetleniowe możesz uzyskać przy pomocy właśnie Unreal Engine. Powiemy Ci, czym różni się światło statyczne, wypalane na modelach oraz światło dynamiczne. Efekt realistycznych i nastrojowych scen. Nauczymy Cię, jak możesz zarządzać ustawieniami oświetlenia i jak zachowuje się ono względem różnych materiałów.

Dodatkowo omówimy zagadnienia takie jak post processing, particles oraz rendering. Ważnym elementem jest odpowiednie zaprezentowanie ukończonego poziomu. Istnieją pewne ustawienia, które pozwolą Ci zadbać o postprocessing, efekty cząsteczkowe oraz projekt decale. Nie pominiemy ważnego elementu jakim jest tryb gry trzecioosobowej z animowaną postacią. Postać ta będzie potrafiła poruszać się po scenie. Odpowiednia praca kamer to coś, o czym nie można zapomnieć. Powiemy jak sprawić, aby finalny render prezentował się w sposób ciekawy i profesjonalny.

Poniżej możesz zapoznać się z naszym programem nauczania oraz kilkoma przykładami, co w sobie zawiera:

  • Wprowadzenie - jak korzystać z materiałów
  • Przygotowanie modelu na podstawie zdjęcia - przygotowanie do eksportu: materiały, nazwy, pivoty itp.
  • Pierwsze kroki w Unreal Engine - o silniku, tworzenie projektu i nawigacja viewportu, interfejs, import assetów, materiały: plastik, szkło itp.
  • Post procesy i finalne ustawienia - post process volume, world settings
  • Finalna prezentacja projektu - projektowanie decali, narzędzie sequencer, animacja kamer itp.

Co zyskasz dzięki temu szkoleniu?

To szkolenie gwarantuje Ci opanowanie podstaw z level design w Unreal Engine.

Dzięki temu kursowi nauczysz się:

  • dobierania ustawień kamer i renderingu
  • tworzenia realistycznego i dynamicznego oświetlania
  • zmiany wyglądu sceny za pomocą post procesów
  • budowania poziomów z modularnych assetów
  • eksportowania modeli do silnika i pracy z content browserem
  • dodawania efektów cząsteczkowych takich jak np. kurz czy dym
  • zarządzania projektem w silniku
  • obsługi edytora Unreal Engine 4

Zobacz także inne kursy:

Przydatne linki: