Poradnik 6krokow.pl

Co warto wiedzieć
o prowadzeniu własnej firmy

Jak wygląda oraz co powinien zawierać audyt SEO?

Ostatnia aktualizacja: 2017-12-01  |  Średni czas czytania: 01:02
Artykuł promowany
Audyty SEO są coraz częściej wybierane w firmach, których przedstawiciele zdają sobie sprawę z tego, jak ważne jest to, by monitorować działania w ramach marketingu online, który odnosi się chociażby do tego, jak działa strona firmy, zwłaszcza zaś jest to ważne tam, gdzie ktoś prowadzi sklep www.
Jak wygląda oraz co powinien zawierać audyt SEO?

Raporty obejmujące wszechstronne działania

Najprościej rzecz ujmując, audyt SEO jest niczym innym jak raportem opracowywanym na podstawie analizy strony internetowej pod kątem czynników istotnych dla ustalenia pozycji strony w wyszukiwarce. To pozwala wyznaczyć mocne i słabe strony serwisu i dzięki temu można poprawić jego widoczność. Tym samym, strona stanie się bardziej popularna. Audyt posiada wiele zalet, wśród których najważniejsze to: wykrycie i wyeliminowanie błędów na stronie, zwiększenie zwrotu z inwestycji, czy też ograniczenie wydatków na działania, które nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Poza tym, audyt analizuje również działania konkurencji. Strona, która zostanie objęta audytem będzie bardziej wiarygodna. Na bieżąco można będzie bowiem na niej poprawiać różnego rodzaju błędy. W związku z tym, warto inwestować w audyt, ponieważ dzięki temu osiągnie się sukces.

Elementy podlegające audytowi

Elementy podlegające audytowi to: optymalizacja strony, pozycjonowanie strony, dostępność witryny, zgodność ze standardami sieciowymi W3C, konstrukcja i budowa adresu URL, znaczniki tytułów oraz opisy, analiza słów kluczowych, treść strony, linki wewnętrzne, linki przychodzące, grafika, obsługa strony błędu 404, wyszukiwarki wewnątrz witryny, dyrektywy dla robotów internetowych, audyt danych publicznych na stronie, a także mapa witryny.

Kompleksowość audytu jest tak naprawdę uzależniona od tego, czego dotyczy strona i jak bardzo jest ona rozbudowana. Im więcej jest do poprawienia, tym audyt musi być też dokładniejszy. Dlatego, kiedy chce się zaistnieć w marketingu online to o audycie nie można zapominać. Każdy, kto chce wiedzieć, jak audyt ma być prowadzony, powinien więc uwzględnić go w działalności własnej firmy.

Oceń ten artykuł:

Znajdź urząd

Lista urzędów dla wybranych miejscowości
Onet. Mój Biznes + bonus

Baza kodów PKD

(Aktualna Polska Klasyfikacja Działalności)

Kody PKD ›

eBook:
Jak założyć własną firmę? w 2017 roku

Wszystkie aktualne informacje o zakładaniu własnej firmy zebrane w jednym miejscu!

zobacz więcej ›

Publikacja dostępna w formacie PDF

Podaj e-mail

Trwa generowanie dokumentu, może to potrwać około 10 sekund.