Torby reklamowe z nadrukiem sposobem na reklamę
Torby papierowe - czym są i dlaczego stają się popularne
Z opakowaniami jednorazowymi najczęściej spotykamy się podczas zakupów, kiedy to sprzedawca oferuje nam możliwość zakupu torby papierowej przy kasie, kiedy płacimy za dany towar. Coraz częściej są to torby papierowe, np. z logo firmy, które oprócz swej funkcjonalności, są również doskonałą formą reklamy. Jedną z głównych zalet toreb papierowych jest ich ekologiczność. Są one wykonane z naturalnych materiałów, co sprawia, że ulegają szybkiej biodegradacji.
Koleją zaletą jest ekonomiczność to również spora zaleta papierowych toreb. Są one przede wszystkim stosunkowo tanie w produkcji i pozwalają skutecznie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.
Praktyczność jest kolejną kwestią, którą należy wymienić. Torby papierowe np. zapewniają lepszą przepuszczalność powietrza, czego na próżno szukać można wśród foliowych reklamówek. Przepuszczalność ta wpływa korzystnie na niektóre artykuły znajdujące się w torbach, np. żywność.
Czy to wszystko? Oczywiście, że nie. Torby papierowe mogą być też świetnym nośnikiem reklamy. Więcej na ten temat przeczytasz w dalszej części poradnika.
Jak produkowane są torby papierowe
Na wstępie należy zaznaczyć, że istnieje kilka rodzajów omawianych opakowań. Zaczynając od najpopularniejszych, czyli klasycznych, które np. można znaleźć w sklepie spożywczym, aż po ekskluzywne, często wykonywane z innych materiałów.
Zastosowanie jest równie szerokie, gdyż wyróżnić można ponownie torby na zakupy, jak i takie, w które schować można prezent, np. butelkę dobrego alkoholu.
Klasyczne torby papierowe, które większość osób zapewne kojarzy, wykonywane są z materiałów pochodzących z makulatury. Jest to kolejny ukłon producentów w stronę ekologii, co jest bardzo ważną kwestią. Materiał, o którym mowa to najczęściej papier charakteryzującego się gramaturą 70-250 g/m2.
Domyślny kolor torby przeważnie jest biały bądź beżowy (naturalny kolor przerobionej makulatury). Gotowe elementy papierowe, które zostały wyprodukowane do stworzenia opakowania, skleja się za pomocą specjalnych taśm - przekłada się to na trwałość i wytrzymałość, a także na estetykę.
Jeżeli chodzi np. o torby papierowe typu "premium", używany papier do produkcji posiada wyższą gramaturę, gdyż jest to średnio 170 do nawet ponad 300 g/m2. Ponadto wykorzystywać można papier barwiony, który charakteryzuje się gramaturą około 210 g/m2.
Oczywiście to nie wszystko. Częstym zabiegiem jest stosowanie wzmocnionego dna, mocniejszych, jak i bardziej estetycznych uchwytów (wykorzystuje się np. sznurki, wstążki i inne). Ekskluzywne torby papierowe nierzadko produkowane są też z laminowanego papieru (np. torby prezentowe), jak i posiadającego specjalne faktury, formaty, czy wzory.
Nadruki na torbach - czyli sposób na reklamę firmy
Torba papierowa może zawierać nadruk, np. reklamowy. Na opakowaniach wykonanych z papieru najczęściej do nanoszenia nadruku wykorzystuje się druk offsetowy (system CMYK, Pantone). Nadruk może znajdować się na określonej bądź całej powierzchni torby.
Nadruk reklamowy, który wykona się w ten sposób, będzie trwały, szczegółowy i wyrazisty. Dlatego też bez problemu można nanieść tekst, logo firmy, dowolną grafikę, czy wykonać inny projekt - każdy nadruk będzie się bardzo dobrze prezentował.
Inną opcją na zadrukowanie torby jest zastosowanie druku UV wybiórczo. To przełoży się na uzyskanie efektu wybranych, błyszczących elementów danego opakowania.
Reklama firmy w formie personalizowanych toreb - czy warto?
Prowadząc biznes, dużą uwagę należy skupiać na marketingu. Pomimo że istnieje wiele możliwości reklamy firmy, np. reklama internetowa i inne, to omawiana w tym poradniku forma jest szczególnie polecana. Przedstawiony sposób na zareklamowanie swojej firmy jest tani, praktyczny i co ważne, skuteczny. Kluczem do sukcesu jest odpowiednia grafika, zastosowanie nazwy, czy logo firmy, bądź chwytliwego hasła.
Na wykorzystanie omawianych opakowań, również jest wiele możliwości. Zastosować je można w swoim sklepie stacjonarnym bądź dodawać do zamówienia, jeżeli prowadzimy sklep w sieci, wysyłkowy. Bardzo dobrymi miejscami, na wykorzystanie toreb papierowych są eventy, targi i inne wydarzenia podobnego typu. W spersonalizowanej torbie można, chociażby wręczyć odwiedzającym upominek.
Ten drobny gest, zapewne zostanie odebrany w pozytywny sposób i istnieje duże prawdopodobieństwo, że obdarowana osoba zapamięta naszą firmę, właśnie za sprawą logo, czy nazwy, które znajdować się będzie na torbie papierowej.
Skąd można pozyskać torby papierowe z nadrukiem
Torby papierowe z nadrukiem najlepiej zamawiać bezpośrednio u producentów. Zamawiając duży nakład artykułów, liczyć można na zniżkę cenową. Istnieje także wiele firm, które oferują gotowe projekty nadruków, różne rodzaje toreb, czy ich wzory.
Idealnym miejscem do pozyskania omawianych opakowań będzie sprawdzony producent, który posiada wiele pozytywnych opinii. Jednym z takich jest firma Torby Duet. Od danego producenta bez problemu pozyskać można klasyczne torby papierowe z nadrukiem, ich odpowiedniki w wersji ekskluzywnej, jak i chociażby bawełniane torby, czy wiele innych.
Podsumowanie
Czy torba papierowa z nadrukiem to dobry sposób na reklamę? Oczywiście, że tak! Stawianie na tego typu rozwiązania jest na czasie, chociażby pod kątem ekologii. Dobierając chwytliwe hasło, czy umieszczając logo swojej firmy na torbie, bez problemu można dotrzeć do potencjalnych klientów, czy innej grupy odbiorców, co przełoży się większą rozpoznawalność firmy.
Gotowe biznesplany
Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!
Cena już od: 29 zł
Zobacz listę biznesplanów ›lub
Zleć napisanie wniosku do Urzędu Pracy ›Oceń ten artykuł: