Założyłeś firmę? Czas na promocję w Internecie

Ostatnia aktualizacja: 2022-03-20  |  Średni czas czytania: 01:27
Artykuł reklamowy
Prowadzenie firmy obecnie wiąże się ze znaczną konkurencyjnością i wymaga odpowiedniej promocji. Dużą skuteczność w dotarciu do klientów zapewnia marketing internetowy, na który decyduje się wiele serwisów online. Należy postawić przede wszystkim na pozycjonowanie strony www. Poznaj zakres działań SEO i przekonaj się, że warto w nie zainwestować!
Założyłeś firmę? Czas na promocję w Internecie

Marketing internetowy – pozycjonowanie

Chociaż marketing internetowy niejedno ma imię, to największą popularnością cieszy się obecnie pozycjonowanie stron www. Nic dziwnego, dzięki dobrze zaplanowanym działaniom SEO można zwiększyć widoczność swojego serwisu w wynikach Google, a tym samym dotrzeć do dużej liczby klientów potencjalnie zainteresowanych konkretnymi towarami czy usługami. Usługa jest realizowana przez specjalistyczne agencje, które dostosowują plan prac do potrzeb zamawiającego. 

O tym, ile kosztuje pozycjonowanie, informuje cennik przygotowywany indywidualnie dla każdego klienta, uzależniony od zakresu prac zleconych agencji SEO. Taka inwestycja daje długofalowe rezultaty, dlatego powinno się uwzględnić ją w firmowym budżecie. Jest to świetna alternatywa dla popularnych kampanii Google Ads, które także mogą być efektywne, jednak działają znacznie krócej. Aby osiągnąć najlepsze rezultaty, warto zastosować obie formy marketingu online, jeśli oczywiście budżet na to pozwoli. 

Pozycjonowanie – cennik

Aby pozycjonowanie dało optymalne rezultaty, nie można oszczędzać na profesjonalistach. Agencja SEO jest najlepszym rozwiązaniem, skupia bowiem u siebie wielu ekspertów, którzy realizują różne zakresy działań SEO. W trakcie współpracy z taką firmą doradca zaprezentuje klientowi plan na pozycjonowanie – cennik, zakres realizowanych zadań, termin ukończenia prac itp. Przedstawi także przydatne narzędzia, dostępne bezpłatnie online dla zainteresowanych. Z pomocą różnych aplikacji Google można bowiem na bieżąco śledzić rosnący ruch na stronie. 

Żadna agencja nie informuje w swojej ofercie o budżecie, jaki należy przeznaczyć na pozycjonowanie –  cennik jest zależny od następujących czynników:

  • liczby podstron na serwisie,
  • aktualnej pozycji w wynikach Google,
  • zakresu optymalizacji strony,
  • opcji dodatkowych.

Z większym wydatkiem na usługi SEO trzeba się liczyć w przypadku nowego serwisu, który musi zostać wypełniony treściami. Copywriterzy tworzą opisy kategorii i produktów, które są przyjazne dla czytelnika, a jednocześnie zgodne z zasadami SEO. Marketing internetowy tego typu może wykorzystywać także link building, czyli tworzenie odnośników zewnętrznych oraz wewnętrznych, które prowadzą na stronę. Koszt inwestycji będzie też znacznie wyższy w przypadku sklepu online kierowanego na rynki zagraniczne. 

Pozycjonowanie – to się opłaca!

Inwestycja w marketing w sieci to dobry sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji, zwłaszcza w przypadku firmy debiutującej na rynku. Kluczem do sukcesu może się okazać optymalizacja strony firmowej w celu zwiększenia jej pozycji w wynikach Google. Najlepiej zlecić to agencji SEO, która ma duże doświadczenie w tej dziedzinie. 

Gotowe biznesplany

Gotowe biznesplany

Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!

Cena już od: 29 zł

Zobacz listę biznesplanów  ›

lub

Zleć napisanie wniosku do  Urzędu Pracy  ›

Oceń ten artykuł:


Zobacz także artykuły podobne:

Znajdź urząd

Lista urzędów dla wybranych miejscowości

Baza kodów PKD

(Aktualna Polska Klasyfikacja Działalności)

Kody PKD ›
Gotowe biznesplany

Gotowe biznesplany

Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!

Cena już od: 29 zł

Zobacz listę biznesplanów  ›

lub

Zleć napisanie wniosku do   Urzędu Pracy  ›

Przydatne linki: