Kurs Access - formularze i raporty
Informacje na temat kursu:
Program Access daje niesamowite możliwości związane zarządzeniem baz danych. Jeżeli korzystasz z tego programu i chcesz mieć pewność, że wprowadzasz dane we właściwy sposób to szkolenie jest idealne dla Ciebie. Program Access jest jednym z programów Microsoft Office. Łatwy dostęp do programy sprawił, że jest bardzo popularny, ale i efektywny.
Poziom średniozaawansowany, 30 wykładów, 6 materiałów szkoleniowych.
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs jest dedykowany przede wszystkim dla użytkowników programu Access, którzy chcą w pełni wykorzystać wszystkie oferowane możliwości i zalety. Przede wszystkim tych zainteresowanych poznaniem w pełni formularzy i raportów. Jeżeli korzystasz z programu Access lub chciałbyś zacząć ten kurs jest idealny dla Ciebie.
Czego nauczysz się z tym kursem?
Kurs pozwoli Ci na zdobycie bardzo obszernej wiedzy na temat tworzenia formularzy w programie Access. Wraz z umiejętnością tworzenia formularzy stworzysz interfejs swojej bazy, który ułatwi nawigację, modyfikowanie i przeglądanie zawartości tabel. Umiejętności te sprawią, że praca z bazami danych będzie nareszcie przyjemna i bardzo łatwa. Będziesz umiał również tworzyć raporty i z ich pomocą będziesz mógł zaprezentować dane w atrakcyjnej i przejrzystej formie. Wykorzystasz ich potencjał do tworzenia zestawień i podsumowań.
Co znajduje się w kursie?
W kursie został poruszony obszerny temat dotyczący tworzenia raportów i formularzy. Nauczysz się nareszcie jak pracować z zestawem kontrolek, które dają możliwość dodania do formularzy i raportów ciekawych funkcjonalności. Jeden z wykładów opisuje jak można dodać interaktywne elementy takie jak przyciski, załączniki czy odnośniki. Tworzenie raportów będzie o wiele prostsze, gdyż nauczysz się zróżnicowanych technik, a twoje podsumowania nareszcie będą ciekawe. Dodawanie sumy do raportów, formatowanie warunkowe oraz prawidłowe sortowanie i grupowanie danych nie będzie już trudnością. Wszystkie pliki, które pojawiają się w kursie zostały udostępnione wszystkie pliki, więc będziesz mógł do nich wrócić w każdym momencie. Twoje formularze staną się interaktywne, gdyż będziesz wiedział jak wzbogacić swoje projekty o przyciski, odnośniki, pola formularza i wiele więcej.
W kursie znajdziesz jeszcze ciekawe rozwiązania, które pozwolą, że dany danych nie były nigdy tak łatwe w obsłudze, nauczysz się tworzyć przyjazny dla siebie interfej, z którego będzie bardzo łatwo korzystać. Będziesz umiał przygotować atrakcyjne raporty, które będą przejrzyste i profesjonalne. Tworzenie podsumowań nie będzie sprawiało już problemów, a ty będziesz znał techniki by dodawać je do raportów. Dodasz samodzielnie sumy, będziesz formatować warunkowo i prawidłowo grupować i sortować dane. Co więcej poznasz przydatne skróty i podpowiedzi, które mają za zadanie przyspieszyć i ułatwić twoją pracę. Kurs w postaci filmów instruktażowych pozwoli Ci na powrót do niezrozumiałych zagadnień i ćwiczeniu ich do osiągnięcia perfekcji. Całe szkolenie zostało oparte na programie Access 2013, jednakże zdobytą wiedzę można bez problemu wykorzystać w wersjach 2007-2010.
W kursie znajdziesz takie filmy instruktażowe jak:
- Podstawy
- wstęp
- przygotowanie bazy danych
- tworzenie formularza za pomocą kreatora
- formularz z wielu tabel
- budowanie od podstaw
- Praca z formularzami
- organizowanie elementów formularza
- formatowanie
- okno właściwości
- najważniejsze właściwości pól
- dodawanie nagłówka i stopki
- Kontrolki część 1
- użycie formantów
- kontrolka karty
- wstawianie przycisków
- rysowanie linii i kształtów
- pobieranie zawartości z zewnątrz
- dodawanie pól tekstowych
- Kontrolki część 2
- rozwijanie listy - wypełnianie wartościami
- wstawianie obrazków
- załączniki i zagnieżdżone dokumenty
- grupowanie opcji
- rysowanie wykresów w formularzu
- wstawianie podformularzy
- Nawigacja w bazie danych
- tworzenie głównego menu bazy
- projektowanie ekranu startowego
- kontrolki zamykające bazę oraz aplikację
- Techniki pracy z raportami
- raport na podstawie kreatora
- edycja struktury raportu
- grupowanie i sortowanie danych
- obliczanie wartości w raporcie
- formatowanie warunkowe w raporcie
Co zyskasz dzięki temu szkoleniu?
Szkolenie pozwoli Ci na wykorzystanie pełnego potencjału programu Access. Będziesz wprowadzał dane we właściwy sposób. Podsumowania będą przejrzyste czytelne i atrakcyjne wizualnie. Zwiększysz swoją efektywność jako pracownik i swoje kwalifikacje. Umiejętność korzystania z programów pakietów office jest częstym czynnikiem decydującym o przyjęciu na niektóre stanowiska.
Zobacz także inne kursy:
Przydatne linki:
- Numer NIP
- Jednoosobowa działalność gospodarcza
- Jak napisać biznesplan
- Jak wybrać najlepsze konto dla firmy?
- Numer REGON
- Spółka cywilna
- Dotacje z Urzędu Pracy na założenie firmy
- Ranking kont bankowych
- Podatek VAT
- Spółka jawna
- Dotacje z UE na otwarcie własnej firmy
- Program do wystawiania faktur
- Składki ZUS
- Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Kto, kiedy i gdzie może założyć firmę
- Faktoring
- Podatek PIT
- Spółka partnerska
- Franczyza
- Dlaczego warto zastrzec znak towarowy?
- Podatek CIT
- Spółka komandytowa
- Działalność nierejestrowana, czyli firma na próbę
- Samozatrudnienie