Planujesz założyć firmę - opracuj model biznesowy
Czy wiesz jak będzie wyglądał Twój biznes?
Czy wiesz jak określić grupę docelową?
Jaki rynek wybierzesz i jakie są bariery wejścia na rynek?
Jak podzielić rynek na segmenty?
Jakich użyjesz kanałów dystrybucji?
Jak będzie wyglądać Twoja polityka cenowa?
Jakie zastosujesz działania marketingowe?
Jak będziesz pozycjonował Twój produkt na rynku?
Ile będą wynosić Twoje przychody i wydatki?
Jakich błędów uniknąć podczas planowania budżetu?
Jak przygotować rachunek przepływów pieniężnych i obliczyć próg rentowności?
Jak Twoja firma będzie postrzegana na rynku?
Jaką będzie miała konstrukcję nazwa Twojej firmy w zależności od formy prawnej?
Gdzie zareklamować firmę, aby dotrzeć do klienta?
Dokładnie przeanalizuj Twój pomysł na biznes
Zanim zarejestrujesz firmę i zaczniesz aktywnie działać na rynku usiądź i przeanalizuj swój pomysł na biznes raz jeszcze. Im więcej czasu poświęcisz na analizy i planowanie tym większa szansa Twojego sukcesu. Poznaj 10 rzeczy, które musisz wziąć pod uwagę, analizując swój pomysł na firmę. Wykorzystaj dostępne narzędzia. Zrób analizę SWOT, mapę myśli czy też opracuj model biznesowy Canvas. Te wszystkie działania zaprocentują w przyszłości.
czytaj więcej ›Zbadaj rynek docelowy, konkurencję oraz określ cenę i kanały dystrybucji
W tym kroku znajdziesz istotne informacje dotyczące analizy rynku, badania jego wielkości, dynamiki oraz segmentacji. Dowiedz się jak określić bariery wejścia na rynek, analizować konkurencję oraz jak określić grupę docelową. Przygotowując się do wejścia na rynek musisz dokładnie poznać Twój produkt/usługę, określić gdzie będziesz go sprzedawał, jak będzie wyglądała Twoja polityka cenowa oraz gdzie i w jaki sposób będziesz prowadził działania reklamowe.
czytaj więcej ›Szczegółowo oszacuj przychody i wydatki planowanej firmy
Zrób analizę finansową przedsięwzięcia, w tym także planowany budżetu firmy. Dowiedz się, jak odpowiednio oszacować przychody i wydatki przedsiębiorstwa oraz jakie są najczęściej popełniane błędy w planowaniu budżetu firmy. Poznaj również 6 wskazówek, które pomogą Ci dobrze zaplanować budżet przyszłej firmy.
czytaj więcej ›Zaplanuj jak chcesz by Twoja firma była postrzegana
Własna dobrze wypromowana marka może być więcej warta niż wszystkie samochody i budynki firmowe. Poznaj tematykę tworzenia nazwy (marki) Twojej przyszłej firmy, aspekty prawne, cechy dobrej nazwy firmy oraz ile kosztuje stworzenie dobrej nazwy firmy przez specjalistę. Poznaj najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu nazw firm oraz dowiedz się, czym jest i czy warto stosować slogan w reklamie.
czytaj więcej ›Wybierz efektywną reklamę - czyli jak, gdzie i kiedy reklamować firmę
Podejmowane działania reklamowe można podzielić na reklamę w internecie (online) oraz tradycyjne działania reklamowe (offline). Poznaj kanały i narzędzia reklamowe które możesz wykorzystać reklamując Twoją firmę m.in.: strona internetowa, pozycjonowanie strony internetowej, Google AdWords, blogi internetowe, fora dyskusyjne, e-mail marketing oraz wiele innych.
czytaj więcej ›Określ siedzibę Twojej firmy oraz jej optymalną lokalizację
Wybór lokalizacji siedziby firmy ma bardzo duże znaczenie. Poznaj zalety i wady ulokowania siedziby Twojej firmy w domu lub mieszkaniu. Dowiedz się co trzeba wziąć pod uwagę decydując się na wynajęcie biura. Poznaj również możliwość założenia firmy w wirtualnym biurze.
czytaj więcej ›Gotowe biznesplany
Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!
Cena już od: 29 zł
Zobacz listę biznesplanów ›lub
Zleć napisanie wniosku do Urzędu Pracy ›Oceń ten artykuł: