Kupony premiowe w akcjach wspierających sprzedaż. Narzędzie, które działa!
Kupon premiowy – jak to działa?
Czym są kupony premiowe? To jedno z popularnych narzędzi służących do nagradzania lojalności klientów i partnerów czy ich aktywizacji. Dostępne w formie papierowego bonu, który ma określoną wartość. Jak z nich korzystać? Otrzymany kupon można wymienić na wymarzoną nagrodę w szerokiej sieci sklepów stacjonarnych.
Kupon premiowy – dlaczego to korzystne rozwiązanie?
Podstawową zaletą kuponów premiowych jest ich uniwersalne zastosowanie. Decydując się na współpracę z kuponami od Sodexo, mamy gwarancję szerokiej ich sieci akceptacji. Od tego zależy przecież atrakcyjność bonów! Kupony z oferty Sodexo są akceptowane w ponad 60 tys. punktów w całej Polsce,m.in. takich jak: Biedronka, Lidl, Auchan, Carrefour, RTV Euro AGD, Media Markt, Rossmann, Smyk, Leroy Merlin, Castorama, IKEA
Korzystanie z kuponów premiowych jest również wygodne pod względem logistyki. Bony nie wymagają magazynowania – kwestią dostarczenia ich do odbiorców zająć się może Sodexo.
Co więcej, kupony są zwolnione z podatku VAT. Według prawa to znaki legitymacyjne – nie są traktowane jako towar lub usługa.
Kupony premiowe w praktyce – kiedy je stosować?
Kiedy warto stosować kupony premiowe? To doskonała alternatywa dla nagród rzeczowych oraz gotówki. Kupony dają gwarancję dopasowania do grupy docelowej (nagrodzony sam wybiera swoją wymarzoną nagrodę) i jej potrzeb, nie generują kosztów magazynowania czy skomplikowanej i kosztownej logistyki. Działania mające na celu wsparcie sprzedaży, często kierowane są do szerokiego grona odbiorców. Kupon może stanowić jednorazową nagrodę w akcjach aktywizacyjnych typu konkurs, loteria czy akcja promocyjna. Warto z niego korzystać zwłaszcza w przypadku akcji ograniczonych czasowo. Szybki czas realizacji pozwala na sprawne premiowanie kupujących i tym samym przekłada się na wzrost sprzedaży usługi.
Bon premiowy może stanowić także dodatkową wartość dla obecnych klientów. To tradycyjna forma nagrody, którą możesz premiować obecnych uczestników programu lojalnościowego. Stanowi nie tylko zachętę do ponownych zakupów, ale także formę podziękowania za zaufanie wobec marki.
Gotowe biznesplany
Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!
Cena już od: 29 zł
Zobacz listę biznesplanów ›lub
Zleć napisanie wniosku do Urzędu Pracy ›Oceń ten artykuł: