Jak skutecznie sprzedawać - poradnik krok po kroku
Jakie obawy mają klienci decydując się na zakup?
Jak określić grupę docelową klientów?
Po co budować bazę danych klientów?
Jak odbywać biznesowe rozmowy telefonicznie?
Czym jest i jak przeprowadzić mailing?
Jak przygotować się do spotkania biznesowego?
Czy ubiór ma znaczenie?
Co powinna zawierać oferta handlowa?
Jak skłonić klienta do zakupu?
Czy ważna jest obsługa posprzedażowa?
Poznaj produkt i określ grupę docelową
Chcesz sprzedawać więcej? Aby to zrobić zacznij od dobrego poznania oferowanych przez Ciebie produktów / usług. Natępnie określ i rozpoznaj grupę docelową klientów do których chcesz dotrzeć - ich potrzeby i rozterki. Gdy już to zrobisz kup lub zbuduj samodzielnie bazę danych potencjalnych klientów z którymi będziesz się kontaktować.
czytaj więcej ›Pierwszy kontakt z potencjalnym klientem
Czas rozpocząć realne działania sprzedażowe. Najważniejsze jest nawiązanie pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem. Najprościej jest wziąć telefon i zadzownić. Dowiedz się więc jak powinna wyglądać pierwsza rozmowa telefoniczna, poznaj jej przykładowy schemat, treść oraz jak nie dać się spławić. Innym równie prostym sposobem pierwszego kontaktu jest wykonanie mailingu. Dowiedz się jak przygotować skuteczny mailing, oraz jakie narzędzia wykorzystać do wysyłki wiadomości.
czytaj więcej ›Jak przygotować się do spotkania z klientem?
Wszyscy wiemy, że spotkania z klientami bywają stresujące, jednak jeśli dobrze poznasz potrzeby klienta i przygotujesz odpowiednio ofertę handlową możesz znacznie zwiększyć swoje szanse na zawarcia kontraktu. Dowiedz się jak przygotować się do spotkania z klientem, jak przygotować ofertę oraz co powinna ona zawierać.
czytaj więcej ›Jak poprowadzić spotkanie sprzedażowe?
Jeżeli dobrze przygotowałeś się do spotkania z potencjalnym klientem to czas na sprawdzenie się w boju. Dowiedz się jak poprowadzić skutecznie spotkanie sprzedażowe. To, jakie zrobisz pierwsze wrażenie, czy zainteresujesz klienta, oraz jak przygotujesz i przedstawisz ofertę, ma olbrzymi wpływ na jego ostateczną decyzję.
czytaj więcej ›Techniki zamykania sprzedaży
Kontakty z potencjalnym klientem rozwijają się, udało Ci się zbudować relację, ale klient wciąż zdaje się być nie do końca przekonany? Dowiedz się, jak ostatecznie wpłynąć na decyzję kontrahenta i przekonać go do zawarcia transakcji.
czytaj więcej ›Obsługa posprzedażowa
Solidny i stały klient to skarb dla każdej firmy. Istnieje kilka możliwości aby zatrzymać przy sobie kontrahenta. Każdy jednak sposób sprowadza się do tego, że klient musi czuć wsparcie i pomoc firmy, nawet po dokonaniu zakupu.
czytaj więcej ›Gotowe biznesplany
Planujesz założyć firmę?
Kup przykładowy biznesplan!
Cena już od: 29 zł
Zobacz listę biznesplanów ›lub
Zleć napisanie wniosku do Urzędu Pracy ›Oceń ten artykuł: