‹ Wróć do lista kodów PKD
Podklasa ta obejmuje:
Kod PKD: Sekcja M, PKD 73.11.Z
Działalność agencji reklamowych
- kompleksowe projektowanie i realizowanie kampanii reklamowych poprzez:
- projektowanie, planowanie i umieszczanie reklam w mediach drukowanych, radiu, telewizji, Internecie oraz innych mediach,
- projektowanie, planowanie i umieszczanie reklam zewnętrznych, w formie billbordów, paneli, gablot, balonów i sterowców reklamowych, wystawach okiennych, reklam na samochodach i autobusach itp.,
- dystrybucję i doręczanie prospektów i próbek reklamowych,
- tworzenie stoisk oraz innych konstrukcji i miejsc wystawowych,
- prowadzenie kampanii reklamowych i pozostałe usługi reklamowe mające na celu przyciągnięcie lub zatrzymanie klientów, np. poprzez:
- promocję wyrobów,
- marketing bezpośredni,
- doręczanie i zamieszczanie prospektów i próbek reklamowych oraz bezpośrednią reklamę korespondencyjną,
- doradztwo marketingowe.